Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor tidlig begynte dere med grøt? 4 mnd er ikke det en grei alder? litt på kvelden liksom.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

startet da hun var 3 mnd.

trenger ungen mer mat,kan du starte med grøt rundt 4mnd ja

Skrevet

ok...men du startet da hun var 3 mnd??? jeg fullammer nå da....men er jo litt koselig å begynne m grøt oxo på en måte:)

gleder meg litt til det, derfor lurte jeg på hvor lenge man skal vente??

gutten min er rimelig grinete på kveldene..og henger konstant i puppen.... og det føler jeg jo at jeg ikke har melk nok til....

Skrevet

Vi startet da hun var ca fem, for da virket det som hun var mer sulten enn det jeg hadde melk til henne. Hadde lyst å begynne før jeg også, men holdt igjen siden det strengt tatt ikke var nødvendig... Men de fleste jeg kjenner har begynt ced ca 4 mnd... Begynn med et par skjeer, så ser du etterhvert...

Skrevet

ja,hun drakk over en lite mme i døgnet,derfor startet vi med grøt.

du kan jo prøve med litt mme om kvelden hvis ungen fortsatt er sulten etter pupp.

mme holder lengre i magen enn mm

Skrevet

Er ikke nødvendig å begynne før 6 mnd dersom vekten øker og barnet er fornøyd egentlig... Jeg begynte da lillegutt var 5 mnd fordi han la litt lite på seg og var veldig missfornøyd på kveldene. For å si det sånn så tror jeg vi har store forventninger til at det skal være så kos å gi grøt, men det synes ikke jeg det er og vil ikke begynne med to måltider før det er nødvendig altså...bare stress og gris med den grøtspisinga!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...