Gå til innhold

Før jeg forlater dere og går over til 2.trimester så vil jeg fortelle litt om den siste uken min


apollo71 - har fått gutt

Anbefalte innlegg

Jeg skrev et innlegg her på tirsdag i forige uke om at jeg hadde vært på legevakten og fått påvist urinveisinf. Vel dette var bare begynnelsen på en forferdelig uke for meg. På onsdag så var jeg enda verre med smerter i ryggen og magen. Klarte knapt å gå på beina. Reiste på legevakta igjen og ble innlagt på sykehuset med en gang. Det viste seg at det ikke var uvi jeg hadde hatt, men begynnelsen på betennelse i galleblæren. Jeg begynte på antibiotika internøst og på torsdag så tok jeg ultralyd av gallebl. Jeg ba fint om de ikke kunne se litt lenger ned og se hvordan det stod til med babyen min for jeg har vært så bekymret for at den hadde det bra. Joda jeg fikk se hjertet banke og at den slo salto i magen min. Armene som beveget seg og alt såg helt topp ut. Da jeg har bare har hatt problemer med gallen siden jeg ble gravid så ble det bestemt på fredag at jeg skulle operere samme dag. Jeg ble veldig nervøs og redd for babyen, men fikk veldig god støtte av sykepleiere og leger og forsikringer om at det ikke var noe fare. Sov stort sett hele fredagen og lørdag når jeg snakket med legen som hadde opperert meg så fortalte han meg at han hadde sett på babyen og at den hadde det helt fint. Var akkurat slik som den skulle være :-) Nå er jeg kommet hjem og må bruke en del smertestillende, men jeg håper nå at jeg skal få det fint resten av svangerskapet og at jeg kan glede meg over å være gravid. Det har vært 12 uker med mye smerter og tårer, men jeg begynner så vidt å se positivt på resten av svangerskapet

Jeg ønsker dere alle lykke til videre og vi sees på 2 trimester :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ønsker deg masse lykke til og håper at svangerskapet blir bedre framover..=)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at alt gikk bra! Ble operasjonen gjort lapraskopisk eller?

Uansett; Nå er du kvitt galleblæren så den ikke kan gjøre mer bøll mot deg resten av svangerskapet!

 

Lykke til videre i 2. tri, jeg kommer etter i morgen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...