glad_mamma_til_to_prinsesser!! Skrevet 16. oktober 2006 #1 Del Skrevet 16. oktober 2006 Fint navn?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #2 Del Skrevet 16. oktober 2006 ja jeg syns det ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillypia Skrevet 16. oktober 2006 #3 Del Skrevet 16. oktober 2006 Jeg synes også det, men fordi jeg forbinder dette navnet med noen så kunne jeg aldri tenkt meg å bruke det selv:) Men fint og søtt navn, ser for meg ei bestemt lita jente:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #4 Del Skrevet 16. oktober 2006 Martine er et flott navn! Det synes kjæresten min også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #5 Del Skrevet 16. oktober 2006 Nydelig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #6 Del Skrevet 16. oktober 2006 Jeg heter det! Er 25 år, og har alltid vært veldig fornøyd med navnet mitt! Takk til Mammas gode smak! Har også fått mange komplimenter opp i gjennom årene, i dag er det jo et ganske vanlig navn da, men! Fint er det i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå