selfangerkjerringa Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 Hopper i taket for dn minste ting, og nå når de har militærøvelse rett over fjorden så er det høysesong for skvetting her i huset... de kjører da så innmari lavt disse flyene!?!?! Og etter hver gang jeg hopper så hopper lilletuppa i magen også... pjuh, slitsomt dette her!
PrincessElisabeth Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 tihi trodde du mente tisse-skvetta jeg har blitt mer skvetten nå jeg også, slik som kjøretimen idag(tragisk) kjørte over flere ferister og kjørelæreren var redd for at vannet skulle gå på meg siden jeg skvatt sånn
SpongeBob Skrevet 16. oktober 2006 #3 Skrevet 16. oktober 2006 Godt å se at det ikke bare er meg som tenker på manglende knipeøvelser av overskriften her...
PrincessElisabeth Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 så det var ikke bare meg, tenkte det var jeg som var korttenkt her jeg
selfangerkjerringa Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2006 heheh jeg tenkte det akkurat idet jeg posta innlegget at overskrifta kunne feiltolkes litt ja
Chiquita Bananas Skrevet 16. oktober 2006 #6 Skrevet 16. oktober 2006 kan ikke være så veldig behagelig med slike lyder heller da !! Vil du jeg skal ringe dem og be dem gi seg ?? hehehe...jeg skvetter jeg...tisse altså ;op
selfangerkjerringa Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 16. oktober 2006 behagelig og behagelig... er jo forsåvidt vant til det, har vokst opp like i nærheten her så noen jagerfly rett over hustakene innimellom har jeg vært orti før. MEN jeg er ikke vant til å være så innmari lettskremt... Kanskje du skulle tatt en telefon? hihi... du kunne tatt en til gubben også forresten, han syns det er stor underholdning i at jeg hopper i taket hele tida når jeg VET han er i huset... joda klart jeg vet han er i huset, men når jeg står og skramler med oppvask og han sniker seg lydløst innpå meg og kliper meg i rumpa så hopper jeg jo!!! Frekken ps: jeg tisseskvetter faktisk veeldig lite Husk knipeøvelsene dine, Hebbie! Husk skrekkhistorien om gamla på sykehjemmet som måtte stoppe rullatoren innmellom fordi saker og ting ramla ned under henne... blæh!
Chiquita Bananas Skrevet 16. oktober 2006 #8 Skrevet 16. oktober 2006 Den skrekkhistorien har jeg ikke hørt om - og jeg vil ikke vite detaljer !! wæææææææ............. Jeg må ta knipeøvelser på behandlingen nå da....det burde holde ;op Skvetter hver gang jeg nyser - kjipt når jeg har nyseanfall ;o) Hehehe....du får lure deg innpå gubben når han er opptatt med noe.... Sambo her i huset liker å stille seg opp bak meg uten at jeg vet det - for da skvetter jeg til og kjefter og smeller som bare det fordi jeg ble så redd.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå