Gurine og gulla Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 har dere ikke funne rikke enda? Har fulgt litt med på dere.uffa, synes så synd på dere, må vere så utrolig trasig. så trist når dyra bare forsvinner, er jo trossalt gla i de 4 bente vennene våre:) lykke til med letingen videre:) xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx fingrene for at dere finner henne snart:) sender en trøste klem:)
Tredjegull Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Takk for det:-) Vi har jo fått utrolig god hjelp av både KIMBY og Cat.68, og det er jeg bare så utrolig glad for! De har begge fått opp både like og ulike bilder av hvor Rikke befinner seg. Men alle bildene de har beskrevet har vi kunnet finne i samme området. Så det er nok bare utrolig uflaks at vi ikke har funnet henne... snufs... Eieren er ute å leter både i det området som de har sett henne, og i det området hvor hun ble borte fra. Men ingen spor etter henne, så det er veldig vanskelig. Han vurderer å overnatte ute i det fri, for han er redd Rikke har blitt helt folkesky p.g.a. skrekk. Og da er det bare han som hun vil gå til tror jeg. Men nå er det noen dager siden jeg har fått noen tilbakemelding da både KIMBY og Cat.68 har sitt å stri med de også... Men jeg håper at kanskje Cat.68 kan ha litt energi til overs slik at hun kan hjelpe oss litt i dag:-) Så det blir spennende å se om jeg får noen tilbakemelding fra henne:-) Så inntil videre kan vi ikke annet enn å krysse fingrene for at Rikke har det greit, og snart kan komme hjem igjen:-) Vi har iallefall ikke gitt opp håpet helt enda... Men tiden går... Klem tilbake til deg fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå