Gå til innhold

hvem er vi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snart 29 år fra Nord-Trøndelag. Samboer på 34 og sammen har vi ei datter på 3.

IKM er vel ca 27/10, men har veldig lite tro på at det har klaffet. Forrige graviditet fikk jeg "tissesymptomet" kjempetidlig, men skjønte ikke at det var et symptom. Skulle til legen for å teste for UVI etter nesten 2 uker med dorenning, men tok en grav.test (3-4 dager før IKM) som var positiv....Da skjønte jeg. Venter på at det skal bli likedann neste graviditet, menda jeg ikke merker noe tisstrengthet enda, bare PMS-symptom som er kjempekraftige, så regner jeg toget for gått denne gang. Har selvsagt et lit håp, men har en magefølelse som sier at det blir en pp til på meg.

Dette er min 2pp forresten. Lykke til alle sammen. Jeg følger med i spenning på flere av dere. Litt av en Thriller her inne tidligere idag. Husker ikke nicket, men hun ventet på at mannen skulle komme med test... Jeg tror fortsatt hun er gravid jeg.... Hun fortjener dt liksom etter all spenningen og forventningspresset.

Lykke til igjen til dere alle ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får vel føre meg opp her nå,dette har tross alt vært adressen min det siste halvanna året!

Jeg fyller snart 28,er nygift og bor i downtown Oslo! Vi er på husjakt rundt om i Østlandsområdet(helst ikke mer enn 30-40 minutters kjøring til byen),men bor nå i eid leilighet. Gleder oss stort til å få hage,tur-områder og roligere omgivelser rundt oss! Spent på hvor det blir,siden Bygdøy er litt over grensen for oss(kreditt-grensa altså,he-he!)

Jeg har en utdannelse jeg somler litt med,så skal søke meg en ekstra-jobb for å spe på inntektene her i huset,kan ikke være nesten ferdigutdanna for alltid,blir ikke lønn eller støtte fra lånekassen av sånt!

Mannen min er i fast jobb og tjener bra,så vi overlever inntil videre:-)

Har vært her inne siden mars 2005,har en tidlig SA bak meg,så kunne hatt et barn på 9 måneder her nå,men inntil videre får jeg klare meg med den snille gode vofsen min!(store lille gò-gutten min!)

Er begynt med utredning,og venter på lapraskopi på Ullevål siden vi fortsatt ikke vet hvorfor det ikke skjer noe! Satser på å ta igjen det tapte med prøverørs-tvillinger ;-D

Skrevet

Følte meg litt lita her kjenner jeg :)

Er 19 år, bor i nordland og er forlova med kjæresten min igjennom 5 år.

Sammen har vi verdens nydeligte gutt på 2 år :)

"Røska" ut spiralen 25.september, og håper denne spira sitter fort!Utålmodig er jeg nemlig :)

Liker aller best å ta live med ro å være sammen med guttene mine :)

Skrevet

Heissann.

Jeg er 36 år.

3 barn :-) Jente 13, gutt 12, jente 8.

Hund, og kanin :-)

Skrevet

Jeg er 25 år, bor på østlandet, utenfor oslo, men kommer opprinnelig fra bergen.

Har samboer og vi har vært kjærester i 3 år.

Vi begynte prøvinga i februar med en avslappet holdning som nå de siste mndene har gått over til å bli ett stress uten like ;) Vi vil jo så gjerne at det skal skje snart!

Liker å holde meg i form, studere og jobbe. Elsker å kose meg sammen med min fantastiske mann :)

Skrevet

Hei!

Jeg er 30 år. Gift med min barndomskjæreste. Bor i Stavanger. To gutter på 7 og 3 år. Og prøver nå for tredje gang denne mnd..

Hva betyr dette dytter???? E det et sånn data uttrykk eller.. E ikke heilt inni dette her..

Interesser: Strikke, tv, lage god mat, tv, være ute i surt vær, av og til... tv..

Skrevet

hei.

jeg er 20 år,bor i stavanger,har en sønn på 2 år,har en kjempe snill kjæreste,og er student igjen.

liker å se filmer/tv,ver ute med guttene min på lekeplasser eller gå tur...så er jeg veldig glad i å trene men måtte slutte med det =( skolen tar for mye tid av sønnen min alerede,vil heller være med han.

Skrevet

Juhu..=)

Er 21 år, er samboer og forlovet med verdens herligste mann...=) Vi har vert sammen i snart 6 år, og prøver på vårt 1 barn...=)

Jobber som hjelpepleier på et sykehjem, og trives med det...:)

Bosatt nord for Bergen...

Skrevet

HEI!

Jeg er 28 år og bor i sør-rogaland med min kjære mann. Vi har vært gift i 6 år og prøver på vår første.

Jeg jobber på skole (foreløpig...)

Skrevet

Jeg blir 32 neste mnd.

Gift med to døtre på snart 6 og 7år.

Vi prøver på nr.3.

Bor på østlandet.

Jobber deltid, siden mannen reiser mye med jobben.

Er veldig glad i å trene, reise, og shoppe. Hehe, typisk jente.

Skrevet

Heisann!

Jeg er snart 21. år, sambo 24 =) vi bor i midt norge, har vært samboere i 2.5år. og sammen i 3.5 år. slutta på p-sprøyta på begynnelsen av mai 06, men venter fremdeles på TR. har vel ikke noen PP da.. =(

har lappen, studerer til førskolelærer, noe jeg storkoser meg med! har mange dyr, hest, katt hund og masse hybelkaniner! =)

Skrevet

31 år gammel førskolelærer som også jobber som miljøterapaut. Bor 10 mil utenfor Bergen.

Giftet meg 5 august med verdens nydeligste mann. Vi har en liten prinsesse på 2 1/2 år som tar veldig mye av tiden vår.

Vi har nettopp begynt på 4 pp. Fikk den for#%&¤annade mensen i dag.

Jaja. Ingen husdyr annet enn edderkopper og møkkalukt fra naboen. Skulle tro vi hadde kyr vi også.

Lykke til alle prøvere. Hopp i loppekassa i doggystil. Det er visst det som funker.

Skrevet

Jeg er 24 år. nygift med en herlig mann;) Vært sammen i 4 år.

Bor i Fredrikstad.

Utdannet barnevernspedagog og har to kattepuser;)

Skrevet

Jeg er 26 aar og mannen min fyller straks 32. Vi har vaert samboere i 7 aar, men saa gifta vi oss forrige mnd! Vi bor i Barcelona, og mannen min er herfra.

Er i 6.pp (selv om ikke alle har vaert like ivrige og aktive..) og har ingen barn fra foer. Oensker meg saa inderlig barn naa!!! (Tror jeg er saa hekta paa tanken at det blir bare kluss med hele fruktbarheten min..)

Er utdanna sykepleier, men jobber ikke akkurat naa.

Skrevet

Jeg er 28, ingen barn, gravid men ble en ma i uke 11. slutta på prev. juli i2005, begynner å bli desperat etter barn, har ønska meg det etter 3 år med samboeren som er 26, har vært sammen i 8år og 9mnd.

er fra østlande. har ingen dyr.(hybelkaniner da)

Skrevet

23 år, bor i Trondheim og jobber som sykepleier.

Har samboer, ingen barn fra før.

Er på 1. pp, har ikm 4.nov, iiik!!

Har lappen, og nyyyy bil:) *stolt!!*

Skrevet

24 år. Bor i Sandefjord med min forlovede som egentlig kommer fra Nord Møre.

Ingen barn, så prøver på nr1. Er nå i min 32pp.. Hadde laparoscopi her om dagen. Og om ikke gravid innen 6 måneder, så blir det prøverør.

Har en gal undulat som får meg til å le :) (han snakker nemlig også)

Skrevet

Så var det meg da :)

Bor på vestlandet, gift i 5 1/2 år (sefølgelig med verdens beste mann)

Jeg er 24 år.......snart 25.

Har to gutter en på 9 år og en på 4 år, så er veldig klar for baby.....er nå i 3pp.

Så i dette lille "gale" huset bor det og to undulater.......jepp, det var litt om meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...