Gå til innhold

hvem er vi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 30 år fra østlandet og samboer har akkurat blitt 35. Jeg har ingen barn fra før men han har en datter

Vi har akkurat begynt på 5 pp nå, og nå reiser han fra meg denne Elèn så da går vi rimelig fort over i 6 pp uten noe resultat:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snart 26 år og sambo 27 år. er fra sandnes.

Har vert sammen i snart 4.5 år og samboere i snart 2 år. Er på husjakt..Blir litt lite med leil når det kommer bebis:)

prøver på førstegutt/jente

Jobber på bakeri og i en bar.

Har et stort akvarie med forskjellig fisk. har og noen hybelkaniner her og der, (formerer seg fortere en meg og sambo hvertfall ) hehe

Lykke til alle sammen

Skrevet

Er 25år og gift. Har en jente på fire år. Er fra Bergen

Er 7 måneden vi prøver, så er ganske lei:(

Men i dag ga eggløsnings testen utslag.. så nå gjelder det!! :)

Det er første gangen jeg er inne på denne siden:) er ganske spennende!

Jobber i barnehage.

Håper det klaffer for alle denne gangen! sånn at vi alle får spirer!!

Skrevet

Hei hei.

Er 22 fra Oslo med samboer, leilighet og hund.

Er i min 9 pp (hvis jeg ikke husker feil) har uheldigvis hatt 3 SA så er kommet litt ut av tellingen.

Jobber i barnehage, sambo kjører lastebil.

Skrevet

26 år, gift og bor i Stavanger. Prøver på nr 1. Er fortsatt i 1. pp. Har IKM en av de nærmeste dagene....Spent!

Skrevet

jeg er 32 år fra Trondheim, samboer. Vi mistet vår første spire i uke 7 i april. Blir veldig stressa når det ikke går igjen! Og særlig når alle rundt meg blir gravide! :)

Skrevet

Hei og hopp=o)

Jeg er 24 år og sambo er 27... Vi har en sønn sammen som er 3 år idag=o) Hurra....

Vi bor i Akershus/ Skedsmo...

Jeg prøver å overtale sambo om en nr 2=o) Ikke lett, kan jeg si med en gang...

Vi har ikke noen kjæledyr...=o( Har en pus hos svigermor...

Sambo jobber og jeg har begynt å studere igjen=o) Skal bli jordmor=o)

Var det noe mer da.....?

Klem

Skrevet

26 år bor på askøy utenfor bergen...

prøver å bli gravid med andre... var ikke så enkelt som med første gitt..

ellers jobber jeg og stresser med teorien på bil lappen...

ikm uke 43....

Skrevet

Hei :)

Jeg leser at flere av dere tror dere er forlovet med verdens herligste mann - men det er jo jeg som er forlovet med HAN *hihi*

Jeg er 27, han er 24, og vi gifter oss til sommeren. Prøver på vårt første barn.

Har to små firbente babyer da... to små pusekatter.

De er skjønne de!

Jeg er mac designer, og vi bor i Stavanger.

:D

Skrevet

Hei alle sammen. Er 25 år gammel. Bor like nord for Trondheim sammen med sønnen vår på to år og samboeren min på et småbruk. Prøver å bli gravid med nr to. Jobber som hjelpepleier. IKM i uke 44. ( håpe håpe)

Skrevet

Jeg er 27 år, sambo er 30. Vi har vært prøvere i over ett år. Jeg har ingen barn fra før, og har aldri vært gravid.

Vi er i startgropen på å bli utredet, og sambo har fått konstatert lav sædkvalitet.

Skrevet

hei.

er 28år, fra bergen. samboer, 1 barn. er akkurat begynt å prøve

Skrevet

Hei på alle!

Jeg er 29 neste måned og mannen er 31. Vi giftet oss i juli og er selvfølgelig kvalmt lykkelige og forelsket..hehe. Har ingen barn fra før og hadde egentlig ikke tenkt til å begynne prøvinga før til jul... men jo mer vi snakket om det, jo mer tenkte vi: Skitt au: bare å hoppe i det! :0)

Vi bor i en skjønn Vestfold-by uten kjæledyr, da mannen er allergisk..

Jeg jobber som sykepleierkonsulent i hovedstaden, noe som innebærer slitsom pendling..

Har første IKM i overimorgen..(!) littebittegranne spent, ja.. :0)

Skrevet

Hei :)

Koselig initiativ fra vintersol :)

Jeg er 26 år, fra Sola, men bor nå i Lakselv. 1. juli i år giftet jeg meg med mannen jeg har vært sammen med i snart 7 år. Han er 27 år.

Jobber som lærer. Slutta på p-ringen etter bryllupet i juli, så nå får vi se hva som skjer med tiden. Har lenge hatt lyst på barn, men både jeg og min mann ville gjøre oss ferdige med studier og komme i fast jobb først. Nå er det i boks så nå håper vi på en liten spire :)

Skrevet

heii..ej e 20år,forlova å he en gut på 2år..kjeme fra sunnmøre ..

jobba i barnehage ,noke ej trivst veldi godt me..2pp

Skrevet

Jeg er 32, bor i Skedsmo og er samboer med verdens beste mann som jeg skal gifte meg med neste år :-D

Vi har vært prøvere i 9 pp.

Har ingen barn, men en liten engleskatt som vi mistet i MA tidligere i år.

Skrevet

hei.. her er jeg oxo...

Er 22år, vi gifta oss i fjor sommer. Vi prøver å få laga vårt første barn, eller rettere sagt vært andre, da vi på første forsøk fikk en som la seg i egglederen.. Men nå halvannen mnd etter operasjonen er vi godt ignang med nytt håp...

Lykke til alle sammen!!!

Skrevet

jeg er 25, sambo 33, førskolelærer, ingen barn fra før...

ett år siden prevstopp, så nå begynner vi å bli meget klar....

Skrevet

Jeg er 26 år og kommer i fra Hedmark.

Har vært sammen med mannen min i snart 9 år og giftet oss sist sommer. Vi syntes det var på tide å bli flere, så vi starta prøvinga i november. Var i lykkerus nå i høst, men det endte ikke så bra. Så nå er vi i full gang med prøving igjen!

Jeg jobber forresten i bank, og hjemme har vi ei pusefrøken som er utrolig selskapssyk :)

Skrevet

Hei!

Jeg er 27 år, gift og har et barn på 6år fra tidligere. Jobber i barnehage og bor i nærheten av Bergen. Er i 2pp og håper på positivt svar i uke 43:-)

Har 2 nydelige rasekatter...

Skrevet

Heisann:)

Er 32 år, samboer med en knasende kjekk kar på 34, vært sammen i over 13 år, og har ei herlig lita datter på 5:) Et par sære orientalere og en undulat har vi også;) Vi bor i Finnmark.

Sluttet på p-sprøyte for ett år siden, og fikk mensen i juli. Har IKM i uke 43. Begynner å bli veeeldig utålmodig! Selv om kroppen ikke har vært klar så lenge har håpet og drømmene opptatt tankene altfor mye...

Ømme bryst, og en mystisk gledesfølelse langt innenfra varsler godt! Kan nesten ikke vente med å teste..! Men redselen for å bli skuffa IGJEN er jo der den også..

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Jeg er 24 år og bor i Oslo. Samboer er 30. Vi studerer fortsatt begge to, men har ikke så altfor lenge igjen.

Jobber endel ved siden av studiene, og savner mer kvalitetstid med min kjære :( Men ellers har vi det veldig fint :)

Min nye hobby er å spille piano, forresten. Veldig moro!

Går trolig over til 3pp en av de nærmeste dagene... men som vi sier her inne: "gravid til det motsatte er bevist" hehe

Skrevet

Jeg er 28 år, gift og bor i Vestfold. Jobber med data.

Liker å lese og se film, og div vinteraktiviteter - når det er snø da.... :-)

Har ingen dyr - er allergisk.

Har nettopp gått inn i min 9.pp, og håper at det blir den siste! ;-)

Skrevet

Jeg er snart 26,er samboer, og bor på sunnmøre. Har en gutt på 2 år. Jeg jobber i barnehage.. :)

Går nå inn i min første pp med pergo.

Har ikke hatt tr siden april, så har ikke kommet i gang før nå..

Skrevet

Jeg er 25, sambo er 27, vi bor i telemark.

jeg jobber i butikk, og han er elektriker.

har prøvd en stund nå på nr 1, og han blir mer og mer gira for hver pp som går....:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...