Gå til innhold

Cat.68, kan du se om du ser hvor Rikke befinner seg nå?

Anbefalte innlegg

Nå har jo hunden vært borte lenge, men vi har alikevel et lite håp om å finne henne. KIMBY har sett henne for noen dager siden, og da virket hun i grei form. Men nå er desverre KIMBY syk, og har ingen energi til å se noenting. Derfor lurer jeg på om du kan se om henne, og kan hjelpe oss litt mer i letingen?

Eieren har planer om å legge ut et pledd et eller annet sted i området. Har også vurdert å sove der en natt, men nå er det lenge siden noen har kunnet fortelle oss hvor Rikke-jenta oppholder seg. Så da virker det litt håpløst å lete...

Så jeg håper at du kan prøve å se om du får opp noe nå?

Venter spent på svar!

Klem fra

Fortsetter under...

Ja jeg har sett en garasje, hvor hun har oppeholdt seg. Jeg klarer desverre ikke få frem hvor dette er. Men jg har på følesen at det er folk som set henne og som tar seg av henne. Har han lagt ut oppslag på butikkene i det området hvor vi sett henne?

Det henger plakater i området ved det røde huset som dere så i første omgang, og den dagen vi var der og dere hjalp til masse, så hang vi opp plakater langs veien helt ned til sentrum. Og det er plakat inne på matbutikken der. Så totalt henger det vel 20 savnet plakater i området. Og alle vi har snakket med den siste tiden sier de har sett plakaten... Så tror nok ikke det er for dårlig etterlysning av henne på den måten. Og det er en liten bygd på en måte, og sladderen går nok.

Men siden du har vanskeligheter med å se hvor det er så blir det vel vanskelig å si hvor han evn skal legge ut teppet...???

Tuuuuuuuuuusen takk for svar altså!

Klem fra

Prøver å dytte i håp om at du kanskje kan beskrive plassen du ser Rikke på bedre nå? Om evn eieren bør dra til en spesiell plass med teppe e.l.???

Venter spent på svar fra deg igjen:-)

Klem

hei

jeg er enda i veldig dåle form og får opp omrent ingenting..men da jeg leste om rikke no så fikk jeg opp en rød bygning ..så hun forflytter seg enda..det er jo bra..noe mer får jeg ikke opp desverre..det kom så fort at jeg klarte ikke å få med meg om det er hytte/hus/fjøs eller en garage desverre..men så at det var liggende panel på det..grovt material

Du må holde deg i ro du nå jenta:-) Slik at du blir ordentlig frisk!!! Men jeg setter jo utrolig pris på at du kommer med tips til meg alikevel da:-) Men du sier at du fikk opp en rød bygning av noe slag. Kan jeg spørre om du har sett denne bygningen før? Eller er det også vanskelig å si kanskje...?

Alle tips å bilder er gull verdt for oss. Eieren sender meg stadig meldinger om at han håper jeg kan holde kontakten med dere utrolige damene:-) Han sier han vet at hun lever, og at det er kun et spørsmål om tid før han finner jenta si. Han savner henne så utrolig... Og jeg føler så med han!

Men nå får du pleie den syke kroppen din KIMBY. Så kommer du sikkert sterkere tilbake senere:-) Du er så snill, og det er Cat.68 også!

God bedring, og en riktig goooood klem fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...