Gå til innhold

Vondt i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 28...har den siste tiden hatt så vondt i magen. Litt sånn verking som kommer og går. Kjenner liv og har ikke hatt blødninger, så jeg regner jo med at ting er iorden. men fy søren så ubehagelig det er. Noen andre som kjenner seg igjen ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke hatt det, og er ikke like langt som deg, men kan det ikke være kynnere da?? de kan vist være ganske ubehagelige har jeg hørt...

Skrevet

Nei, det virker ikke sånn. Nå hadde jeg riktignok ikke kynnere med føstemann, så jeg vet ikke helt hvordan det er. Men jeg har iallefall innbilt meg at det kjennes anderledes ut :) Men jeg vet ikke da..:)

Skrevet

Jeg har hatt vondt i blant også, mest i nederste del av magen. Nevnte det til jordmor og hun er ganske sikker på at det er bekkenløsning. Det er min første gang så jeg vet ikke helt hva alt skal kjennes ut som, men symptomene passet i hvert fall bra med meg. Er 25+3, og er ellers i fin form.

Skrevet

kynnere kjennes litt som rier, bare ikke fullt så vonde... kommer i sånne tak, og føles som om magen "snurper" seg sammen... varer ca 1-5 min.... jeg er veldig plaget med kynnere, men var det sist også...

Skrevet

Hade själv stora smärtor i nedre delen av magen för några veckor sedan. De kom och gick men hade problem med att röra mej. En tur hos legevakta gav iallafall svar på att det inte var något fel på fostret. Hemskickad med paracet så gick det ca 2-3 dagar så förändrade sej smärtorna till att det krampade när jag kissade. Urinvägsinfektion! Visste inte att det gick an att ha urinvägsinfektion utan att det sved när man kissar..men tydligvis.. :) Kanske värt att kolla upp?

Skrevet

Hei!

Jeg har også hatt masse vondt i magen!

Jeg var til undersøkelse på sykehuset pga.dette, men de fant ikke noe galt...:)

Men fy så ekkelt-man blir jo ganske redd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...