Gå til innhold

Utslett


JuleMette-OverBekkenEtterGrøt

Anbefalte innlegg

Jeg har fått no rart utslett som går fra under puppene til øverste del av magen. Akkuratt som at det er nuppete og ikke glatt når jeg stryker hånda over. Det har vært der i noen dager og jeg klør veldig. Det var ikke rødt til å begynne med men har blitt det nå (kan hende det er rødt fordi jeg klør der)

 

Noen som vet hva det kan komme av? Har aldri hatt noe slikt før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oj f*......du er nok alergisk mot å være gravid!!!! tihi..neida,tullejente...det er nok ikke farlig,men kan være en allergi reaksjon...spist eller drikket noe nytt??i fjor sommer våknet jeg plutselig med et halvt hovent ansikt..hehe..jeg så jævlig ut...øya,panna var oppsvulmet..jeg fant aldri ut hva det var...hehe..men du kan jo ringe legen din..det ville jeg gjort..han har sikkert et svar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært allergisk mot noe før, snufs. Føler meg litt snurt nå, min upåklagelige helse er jo alt jeg har...

 

Jeg får vel ringe legen, håper liksom alltid på å få svar her inne fra først, av noen med en mirakelkur.

 

Hmm, lurer på hva jeg kan ha spist....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ingen allergier jeg heller...har testet for aaaaalt....det kan jo være stress,mye tanker, nja...osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville ha kontaktet legen.. kan hende det bare være stress eller noe du reagerer på... men det kan også være røde hunder, vis du ikke har hatt det... så ville kontaktet lege for å være sikker.. lykke til, og håper du blir kvitt det snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...