Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har følt meg litt rar i kroppen siden jeg stod opp i dag.

Hatt litt vondt i ryggen, ikke bare i korsryggen sånn som jeg har hatt i noen uker nå, men vondt fra skulderbladene og hele veien ned.

Kjente jeg var litt øm og rar i magen i dagtidlig også, litt mageknip eller no.

Har nå være ute og shoppa sammen med svigermor, og har nesten konstant hatt vondt i øvre del av magen, får kynnere, og kjennes ut som om hodet til tulla er på vei ut mellom beina mine.

Kommer i sånne mageknip tak, og kjenner det også bak i ryggen, blir litt småkvalm mens det pågår og har blitt en del svimmel i løpet av dagen. Kommer og går som det føler for, ikke noe fast rutine. Klarer nesten ikke være borti øverste del av magen, for den er så øm og vond.

Litt vanskelig å forklare hvordan det virkelig føles, men håper noen forstår hva jeg mener.

Er 37+1 i dag.

Noen andre som har hatt dette?

Er førstegangsfødene og aner ikke hva som er hva.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei vennen min...

Jeg kan desverre ikek svare deg på hva det er du kjenner... prøvde å ringe deg, men du er opptatt i telefonen... Kanskje du kan snakek med noen på føden, kanskje ta en tur oppom for å bli litt klokere...??? Det kan jo være noe på gang, mener ikke å skremme deg, men tiden nærmer seg jo, men det trenger jo ikke være noe som helst!!! Jeg tror jeg ville ringt forsikkerhetsskyld jeg.

STOOOOR klem...

Skrevet

hmmm....er ikke det dem har forklart meg er rier ??

Hvis det er kynnere som går nedover rygg og lår ??

Ikke vet jeg altså...men jeg håper du har ringt til føden og fått det avklart.

Lykke til vennen !

Skrevet

Går og legger meg litt og ser om det gir seg jeg.

Kan jo være det er det som blir kalt masrier eller noe sånt, og de skal vel gi seg hvis man hviler litt, eller tar jeg helt feil?

Hvis det ikke gir seg etter en hvil, kan jeg heller kontakte føden da.

Pleier forresten barnet og være roligere rett før noe skjer?

Har ikke merket så mye til henne i dag, til tross for cola drikking.

Skrevet

Ja, de er ofte rolig før "ting" starter. Må ikke komme Theaokt i forkjøpet nå, da blir det skuff-skuff.....hehe

Lykke til!

Skrevet

Maserier blir ofte værre av å legge seg på senga! For å få de vekk er det beste tipset paracet og et varmt bad i badekaret. Er det ekte rier klarer du ikke stoppe de selv uansett...

Skrevet

Det roet seg etterhvert da jeg la meg.

Jeg kjenner en slags murring nå, det er ikke helt borte.

Akkurat som om det ligger og lurer og bare venter på å sette igang igjen.

Øm i magen, og det kjennes godt nå når jeg sitter forran dataen.

Får se hvordan det går nå når jeg skal lage middag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...