Gå til innhold

Noen andre her som har fått beskjed

Anbefalte innlegg

Skrevet

om at livmora er større en normal.

jeg er 15 uker og livmora var 15 cm,

jordmora sa med en gang, hvor mange er det inni her?

Jeg har vært på ul da jeg var 7+6 dager, da så de bare en...

Jordmora sa de pleier å se det da, men det var ingen garanti..

Har gått opp 6 kilo allerde, får litt panikk jeg nå,)

Hjerte slagene lå først på 141 på høyre side, lette lenge etter andre gang, da var den på 151 og lå på høyre side...

Noen her som har fått denne beskjeden?

Legen min så osgå den var større en normalt.

Hvor stor erlivmora deres??

håper virkelig på svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns ikke 15 cm i uke 15 var spesielt mye jeg, da ligger du jo fint inne på det grønne feltet på skjema... Selv var jeg 14 cm i uke 15.

Skrevet

jeg var 17 cm i uke 16, er nå i uke 24 og er oppe i 23,5, har ikke hørt legen har sagt noe særlig om at det er så veldig unormalt..

Skrevet

Ligger selv over normalen på symfyse mål. Sist kontroll i uke 25 målte symfysen 27. Har ligget over normalen de 3 siste gangene. Fikk beskjed på siste kontroll at hvis målet neste gang ligger like mye over, vil jeg bli sendt til ny ultralyd. Bare for for å sjekke at den termin jeg har fått fortsatt stemmer.... (Noe den helt sikkert gjør) (",) Men vi får nå se...

Skrevet

Er det så veldig unormalt da,? trudde det var omtrent der du skulle ligge jeg... Jeg er 20 cm men venter to da.. Var da 15+4 da jeg var hos jm.... Så trur ikke du skal bekymre deg!

Skrevet

jeg var også 15 cm på 15 uker - så ikke vær urolig :-) Alle graviditeter er forskjellige, og livmora kan vokse raskere hos noen uten at det trenger å være flere enn ett barn :-)

Skrevet

Nei jeg vet ikke, men både jordmor og lege har sagt at livmora er større en gjennomsnittet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...