Gå til innhold

Høres det ut som det er håp for meg denne mnd?

Anbefalte innlegg

Jeg er i dag på dag 37. syklusen... Ut ifra forrige syklus hadde jeg IKM forrige onsdag (11/10).. ingen TR ennå og neg test på fredag som var.Har til tider litt mensmurringer men ingen harde eller ømme bryster som jeg hadde tidlig forrige gang jeg var gravid??

Ikke kjenner jeg EL så jeg vet jo ikke når det var heller...

Har kjent på livmortappen, den kjennes lukket og hard ut!

Testet med test fra Hurtigtest.no på fredag, skal kjøpe en CB i dag og se hva den sier :)

Sier den neg så er det nok ikke håp!!

Hva tror dere da jenter, tror dere det er håp for et + i dag?

Uff, er så spennende.. Typisk at syklusen er lang når vi har bestemt oss for å prøve på nr 2. Er bare 1pp, men har blitt kjapt gravid tidliger :o)

Fortsetter under...

Ingen? Var kanskje litt flåsete innlegg det her... dere kan jo så klart ikke vite men jeg synes det er så uutholdelig spennende nå så jeg var litt spent på hva dere tenkte.. Synes det er så mange kloke hoder her :o)

Høres jo ut som et håp... Er det ikke de det sier at; så lenge TR ikke er kommet er det håp?!? ;) De fleste har vel ikke så mye symptomer i begynnelsen (men dette er vel forskjellig fra person til person)

Hold oss oppdatert på testen da! Når tester du? Lykke til!

Skjønner sååååå godt at du er utålmodig Janne! Men hadde det vært meg, hadde jeg ventet til i morgen, for da slipper du å spekulerer på om det er nok Hcg i urinen til å slå ut, siden det er fortsatt tidlig i en evt gravidiet. Krysser fingrene for deg!!! Jeg har også kjempelaaaaaaaaaaaang syklus, og det kreves oppsyking hver måned for jeg må sitte på hendene for å ikke teste for tidlig. Har syklus på 35-40 dager, og da er det jo helt meningsløst å teste før det er gått 40 dager. Ser at du er på noen og 40tiende dag, tror du er gravid jeg!!

Fortell hvordan det går med deg da!!!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...