LisaColli Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 jeg har jobbet samme plass i mange år. tenker litt på å sykemelde meg nå. vil det påvirke fødselspengene jeg får i permisjonen? hvis jeg blir sykemeldt fram til 3 uker før termin. eller vil jeg få det samme utbetalt uansett? har jo jobbet 6 av de 10 siste mnd før fødsel.
Audrey Horn Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Sykemelding teller på lik linje med vanlig lønn!!!!
Mrs. Bouquet Skrevet 16. oktober 2006 #3 Skrevet 16. oktober 2006 Spørs vel på om du har fast lønn eller om du tjener ekstra enkelte ganger. Har du fast lønn som er lik hver måned betyr det ingenting. Har du behov for sykemelding er det jo ikke så mye å gjøre om du skulle tape litt penger eller ikke. (min mening)
LisaColli Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2006 har veldig varierende lønn, er ekstrahjelp. i sesongen jobber jeg mye, og tjener ca 14 000,- mnd alt ettersom. men har bare kontrakt på ca 4000,- mnd, og det er jo det jeg vil få hvis jeg sykemelder meg.. regner de fødselspengene ut i fra de beste mnd? nei, det har ikke så mye å si om jeg taper litt penger. har ikke så mye peiling på dette bare:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå