Gå til innhold

Nytt keisersnitt i vente......?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte ta keisersnitt forrige gang pga svangerskapsforgiftning, følte meg litt snytt for fødselen liksom, men må man så må man....

Fikk beskjed av legen idag at det sannsynlig går mot nytt keisersnitt pga at morkaken ligger forran babyen....?

Grmf... Men det viktigste er jo at det går bra med babyen, ikke at jeg får være med i føde-klubben....

Dere vet guttene har militær-historier og jentene har fødselhistorier....

Måtte bare få ut litt frustrasjon!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Keisersnitthistorier er vel også tøffe!!??!

Men skjønner hva du mener....

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor det skal være galt med keisersnitt!

Har tenkt å ta det uansett, gidder ikke ligge å presse og ha det vondt i mange timer. Det er ingen som sier at du er noe bedre fordi du har født, dessuten blir ungen penere av keisersnitt!

Skrevet

Du hørtes virkelig smart ut!

Hver sin lyst!

Penere barn?

Tosk!

Skrevet

Til HI

Jeg forstår godt hva du mener. Har selv fått beskjed om at det kan bli KS fordi morkaka blokkerer utgangen til bebbisen. Skal på ny UL 2. januar, for å sjekke om morkaka fortsatt blokkerer eller om den ikke gjør det lenger. Tror faktisk jeg må forberede meg mer mentalt, dersom jeg får beskjed om KS, enn dersom det blir en naturlig fødsel. KS er jo en operasjon, og jeg hadde aldri sett for meg at babyen min skulle opereres ut... Men som du sier, må man så må man.

Ville bare si at jeg forstår deg :)

Skrevet

Huff ja skjønner hva du mener.. Skal ha keisersnitt nr 3, skulle så gjerne fått oppleve det og føde, men men.. Det viktigste er at det går bra med babyen..

Du får ha lykke til i hvertfall uansett Ks eller ikke.. Kan være at morkaka flytter på seg.. (var hvertfall det jeg fikk beskjed om med 1)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...