postit Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 Hei! Jeg er i 24 uke og idag ble jeg litt urolig. Da jeg skulle veie meg oppdaget jeg at jeg har gått ned nesten 3 kilo, syntes dette var veldig rart. Har ingen andre plager egentlig og jeg kjenner at det rører på seg i magen.. Hva betyr dette? Noen som vet? Håper som sagt på svar... Hilse urolig
Jente19*31.01.07* Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 det synes jeg og var mye.. det er vel mest normalt å legge på seg under et svangerskap.. spiser du mindre da? ell kanskje sluttet med skjokolade og slikt? ikke vet jeg.. du kan jo ringe jordmor/lege å spørre hva de mener.. det ville ivertfall jeg gjort! håper at alt er bra..
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 16. oktober 2006 #3 Skrevet 16. oktober 2006 Hei. Er det lenge siden du veide deg da? Og på samme vekt eller?
LisaColli Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 spydde du/var kvalm de første ukene? det kan ha noe å si. jeg gikk ned 3 kg. spørs også hvilken vekt du hadde da du ble gravid. hvis du har mye å gå på, ville jeg ikke bekymra meg. men hvis ikke, ville jeg kanskje hørt med legen.
postit Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2006 Har ikke spydd eller vært noe dårlig i det hele tatt i løpet av dette svangerskapet, og har heller ikke gått opp særlig mye.. ca 6 kilo også har jeg gått ned 3... uff. Håper det ikke er noe galt. Skal til lege nå og berolige meg, håper jeg blir det i alle fall! Har hatt litt å gå på før jeg ble gravid så håper det er grunnen.. Takk for alle svar :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå