Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er i 24 uke og idag ble jeg litt urolig. Da jeg skulle veie meg oppdaget jeg at jeg har gått ned nesten 3 kilo, syntes dette var veldig rart. Har ingen andre plager egentlig og jeg kjenner at det rører på seg i magen.. Hva betyr dette? Noen som vet? Håper som sagt på svar...

Hilse urolig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det synes jeg og var mye.. det er vel mest normalt å legge på seg under et svangerskap.. spiser du mindre da? ell kanskje sluttet med skjokolade og slikt? ikke vet jeg.. du kan jo ringe jordmor/lege å spørre hva de mener.. det ville ivertfall jeg gjort! håper at alt er bra..

Skrevet

Hei.

Er det lenge siden du veide deg da? Og på samme vekt eller?

Skrevet

spydde du/var kvalm de første ukene? det kan ha noe å si. jeg gikk ned 3 kg.

spørs også hvilken vekt du hadde da du ble gravid. hvis du har mye å gå på, ville jeg ikke bekymra meg. men hvis ikke, ville jeg kanskje hørt med legen.

Skrevet

Har ikke spydd eller vært noe dårlig i det hele tatt i løpet av dette svangerskapet, og har heller ikke gått opp særlig mye.. ca 6 kilo også har jeg gått ned 3... uff. Håper det ikke er noe galt. Skal til lege nå og berolige meg, håper jeg blir det i alle fall! Har hatt litt å gå på før jeg ble gravid så håper det er grunnen.. Takk for alle svar :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...