Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 Noen ganger begynner jeg å lure på om kroppen min virker og om jeg kommer til å føde! Det er sånn at jeg tror at den bare lurer meg hele tiden, og at jeg ikke kommer til å få oppleve å føde eller få barnet i magen ut! Hadde maserier igjen i natt som var utrolig vonde, måtte puste med pustteøvelser og greier, og man håper jo på at noe er på gang da! Men NEI!!!! Det er så mange tegn på at fødselen er nært forestående, men alt går plutselig bare over - og jeg ender opp med null søvn og motløshet!!!!!!!!!!! *Tørke en sinnatåre* Er det flere der ute med samme følelsene?
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Men det er jo fortsatt uker igjen til termin ??? Men skjønner at det er frustrerende å ikke få nok søvn. *trøsteklem*
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #3 Skrevet 16. oktober 2006 Har hatt den følelsen lenge. (uke 37 1/2) Til og med sønnen min på 4 år trøstet meg med å si at; "Mamma dagene går jo så fort. Det er kveld, kveld, kveld og kveld" Sist kom han 14 dager før. Må ta ks, så da har jeg heldigvis fått en fast dato (10 dager igjen) Ser dermed en ende på det. Syns synn på deg som ikke vet...
Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 Det er det som er så frustrerende! 18 dager til termin og allerede er tegn så sterke, og de har vært det en uke. Det blir så lenge med venting og lurerier!!!!!!!! Så fin sønnen din er anonym! Lykke til!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå