Gå til innhold

Til termin 04.11 og alle dere andre selvfølgelig

Anbefalte innlegg

Hei. Ser du skriver at du testa positivt 14 dager etter du egentlig skulle. Kan jeg spørre om du var til noen ultralyd i den forbindelse? Jeg teste negativt på blodprøve 27.09. Havnet på legevakta på fredag med magesmerter og testet positivt ganger to. Var til ultralyd i dag og de så ingenting. Følte meg litt dårlig behandlet, mye prat over hodet etc. Tok en blodprøve og skal ta en til på onsdag. Tok en graviditetstest når jeg kom hjem som var positiv....... Litt forvirret jeg.....

Noen som hvet hvor lenge hormonene er i kroppen?

Jeg prøver å ringe riksen men det er bare opptatt...... Typisk når man bare må snakke med noen.

Er jeg gravid eller ikke............?

Fortsetter under...

Hmm, vanskelig å svare på dette, men jeg håper virkelig du er gravid i livmoren og alt viser seg å være i skjønneste orden.

Bankende hjerte kan ikke sees på ultralyd før ca i uke 6.

Blodprøven du tok idag var sikkert hcg, og da med kontroll til onsdag for å se om den går opp eller ned.

Tror ikke du blir så mye klokere før du får svar på blodprøven som blir tatt på onsdag.

Masse lykke til :-)

Jeg har ikke så mye svar å gi deg, håper noen andre kan si noe for å gjøre deg klokere

klem

Hei og beklager at jeg ikke har sett det før!!

Det er ikke vanlig å ta blodprøver der som jeg fikk satt inn (haugesund) I hvertfall gjorde ikke jeg det. Får bare dato til å ta test selv. UL tok de i uke 7 på meg. Tror det er vanlig å ta i uke 6, men da var jeg bortreist. Så lenge du er positiv på testene er det veldig rart at de ikke ser noe på UL.

Håper virkelig at du er gravid!!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...