Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg ammer hver andre til tredje time, også på natta! Han er 22 dager gammel... er det veldig mye??
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 næi syns ikke det. da mathias va så liten spiste han vær 3 time.. på klokka så å si!! på natta kunne det gå 4 tima da! men han har bare fått mme da
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #3 Skrevet 16. oktober 2006 neida, men du kan jo prøve å la det drøye til hver 3-4 time etter hvert
SALI-mor Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 Nei, det synes jeg ikke er mye i det hele tatt. Når han er så liten er det veldig vanlig å amme såpass ofte, det vil avta etterhvert som han blir eldre. Eldstefrøkna vår ammet jeg støtt, kunne sitte med henne i over en time uten at hun ble fornøyd, så var det på'n igjen bare halvannen time etterpå. Tror jeg ammet henne opp til 15-20 ganger i døgnet de første levemånedene hennes. Yngstefrøkna vår er litt lettere, men også hun ammet jeg en god del da hun var nyfødt. Nå er hun 8 mnd, og blir ammet 4-5 ganger i løpet av ett døgn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå