Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 -før det skal avsløres! Du skal gjennom nåløyet først, så du må komme med et referat! Hatt ei fin helg?
En liiiten til. Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Hallo du! Hatt noen fine dager i helga ja,enn dere, utnyttet dere av barnefri!! Grugleder meg til i morgen jeg,spent ja.Men hvor blir boblene og fiskehalene av!!! Kjenner lite til noe action i magen jeg ( Drikker brus og har nettopp helt i meg to store kopper kakao.Dette må bli en sjenert unge tror jeg.Så,hvordan gikk bim-treffet,mange skumle mennesker eller? )
Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #3 Skrevet 16. oktober 2006 Hei, hei! Nå er det slutt på husfreden. Ungene kom hjem fra høstferie i dag.. Jeg blir straks mer "mamma" med de i hus. Har hatt en rolig helg med masse kos og masse god mat. Her spreller det som fisken i vannet kjenner jeg.. Jeg tror kanskje du har livmora di foran jeg, og at derfor kjenner du lite.. -men det får du da svar på i morgen.. Kl?? Treffet gikk fint! Du får ikke pratet med alle, men de jeg fikk til bords var trivelige alle sammen. Melder meg på neste gang også..
En liiiten til. Skrevet 17. oktober 2006 #5 Skrevet 17. oktober 2006 Hei,hei.Var litt nervøs jeg da,men plutselig dukket det opp en liten kropp--og den var helt frisk og fin.Jordmoren trodde det var en gutt inni der,3(4) gutter i huset her da!!! I morra e de din tur mars-spire!! Når skal du inn?
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #6 Skrevet 18. oktober 2006 Så bra at det gikk fint! Fikk du endret termin? Jeg skal inn kl 11.30 i dag..
En liiiten til. Skrevet 18. oktober 2006 #7 Skrevet 18. oktober 2006 Fikk endret termin til 15 mars,så da skifter jeg dager på tirsdager.Altså er jeg 19+1 i dag.Spent på dine vegne jeg nå da,vil dere vite hva det er eller,ja kjønnet selvfølgelig?Få høre fra deg da )
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #8 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg vil ikke vite kjønnet. Men ser gjerne at terminen hopper bakover 1 dag eller 3,4... Jeg holder deg oppdatert.
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #9 Skrevet 18. oktober 2006 Hei, tilbake fra ul, og alt så fint ut, til tross for at de var litt usikre på nyrene til babien. Den avga en lysere farge enn resten, 0g lyse partier betyr harde partier, -men det var visst ingenting å beskymre seg for. Men de undersøkte litt ekstra bare for å være sikre.. Har fått ny termin da... -the wrong way! 23.03.07 er terminen nå. Den sprellet og rørte på seg hele tiden, sparket kraftig fra seg, ikke rart jeg kjenner bevegelsene på denne krabaten av og til.. Har du lyst til å være med på en kaffe en ettermiddag? Kan høre med Krølle og Dua om de også har lyst. Har ikke hørt fra Krølle på en stund, tror kanskje hun driver å flytter..
En liiiten til. Skrevet 18. oktober 2006 #10 Skrevet 18. oktober 2006 Dumt me terminen da,kommer vel nesten uansett til å få før deg jeg da!! uæhhh,skremt jeg nå! Det er bra de undersøker nøye da,så de finner ut av ting,hvis de mente det med nyrere var greit så er jo det bra.Jaaa nå vil jeg være med på kaffe,hvor og når? Må jo få møtt deg en gang før vi føder ha-ha! )
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #11 Skrevet 18. oktober 2006 Hva med tirsdag neste uke? kl 18? Annen etasje er jo en kafe på Heimdal.. vi kunne jo ta det der?
En liiiten til. Skrevet 18. oktober 2006 #12 Skrevet 18. oktober 2006 For meg passer alle dager unntatt tirsdag og onsdag,pga. nattevaktene,men plassen var ok ) Hva med torsdag da?
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #13 Skrevet 18. oktober 2006 Torsdag er fint det. Vi får oppdatere nærmere til uka. I ettermidag overhørte jeg en diskusjon mellom ungene mine. De forsøkte å bli enig om hvem som skal være julenisse for den lille neste år..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå