Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 har du termin ette jul? det har jeg og jeg skal ønske meg noe til babyen, vippestol tror jeg
missmam Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2006 Jepp har termin 11februar! Tenkte å ønske meg en del babyting.. dette er den første så vi har liksom ikke så mye.. Har jo kjøpt noe! Vippestol var en god ide:)
Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 jeg har ikke termin før 14.april, men jeg tenker også å ønske meg ting til babyn... er ikke noe annet jeg ønsker meg nå så... da blir det det... hehe:)
LisaColli Skrevet 16. oktober 2006 #5 Skrevet 16. oktober 2006 vi skal ønske oss videokamera av de kommende besteforeldre. hmm..andre ting som er litt dyrt kanskje? vogn, seng, lekegrind, fotografering av babyen..
missmam Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 16. oktober 2006 lekegrind og fotografering var lurt! Det andre av det du nevnte har vi Skriver ned alle sånne forslag! takk takk!
En liten mamma Skrevet 16. oktober 2006 #7 Skrevet 16. oktober 2006 Vi ønsker oss tripp-trapp stol, vogn, baby-uro, bade-balje, vugge, bilstol ++ Jeg har plukket ut de tingene vi ønsker og skriver detaljert liste for å være sikker på å få riktige farger ol...
Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #8 Skrevet 16. oktober 2006 Vi kommer til å ønske oss bilstol, evt. pengerbidrag mot bilstolen. (har alt fra før.---det er nr 3 på vei, men bilstole ga vi bort for lenge siden, visste ikke at det blir en nr- 3 ) )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå