3 skatter ute:) Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 nå tørner jeg snart blir ikke kvitt svineriet har bare pumpet nå i ca 2 døgn fordi det er sp vondt at hun suger og for at det kanskje skal slippe taket det der sopp greiene har på mykostatin, krystallfiolett, biola yoghurt, lufter mye skifter kluter vasker på 60 grader tror det er på tide og få medisin mot dette nå for det finnes en type gjør det ikke?
Expat Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Hvor lenge forsøkte du krystallfiolett, og virket det nevneverdig? For kjenner du ikke forskjell med det er det mulig at det slettes ikke er sopp. Det er de som får eksem av behandlingen, det kan være nesten like vondt. Men altså, det finnes pillekur mot sopp. Hvis du har en generell infeksjon i kroppen. Har du forresten byttet tannkost til hele familien (og dyppet den nye i vademecum etter hver bruk), og er sikker på at du ikke strir med vasospasmer?
3 skatter ute:) Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2006 har brukt krystall fiolett 2 perioder i en uke i strekk, og det hjalp, men kom fort tilbake da jeg sluttet med det. og hva har tannkosten til hele gjengen og gjøre med mine pupper? har ikke sopp ellers nå. er bare jeg som har det, og det er bare på brystvortene. har vært dager det har vært bedre når jeg har brukkt krystallfiolett osv, men så blusser det opp igjen. snuppa har ikke tydelig sopp i munnen nå, men har mycostatin inn der likevel.
Expat Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 Det kommer fra en eller annen plass og smitter deg altså igjen og igjen. Det er de som har fått det tilbakeført til sånn reguleringsplate for tennene, tannkosten, tøfler man bruker uten sokker... Sopp er sopp er sopp, det går fra fotsopp, underlivssopp, sopp på puppen, sopp i munnen. Man kan ha det på seg men ikke bli angrepet hvis man er motstandsdyktig mot det. Så du må titte litt rundt i huset og familien, hvor kommer det fra og hvordan kommer det til puppen/barnets munn???
3 skatter ute:) Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2006 koker jo smokkene hennes da, men kan det likevel være i de? hva med melk som har vært frosset?
Expat Skrevet 16. oktober 2006 #6 Skrevet 16. oktober 2006 Åjadda, i gjenstridige tilfeller er det nok det ja, dessverre!!! Banken er litt bob-bob ved sopp... De vise strides. Er du virkelig avhengig av melken: Det du kan gjøre (som gjør melken bedre (ihht allergier og slikt) enn mme er å varme melken til kokepunktet i varmebad, eller iallefall over 60 (termometer er på plass!), og så kjøle ned igjen til 37 og så gi. Det kan også gjøres med det du pumper nå, før det fryses (da kan det ikke stå, det må fryses eller spises øyeblikkelig etter oppvarmingen). I tillegg kommer barnets leker, det som ikke kan kokes eller gå i oppvaskemaskinen i finvasknett kan gå i tørketrommelen på varmt sammen med annet vått tøy, eller blir strøket med stykejern. Pumpeutstyr bør kokes eller kjøres i oppvaskemaskinen mellom hver gang du bruker det. Sopp er bedritent, men lykke til, du fikser det sikkert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå