Fødemaskinen Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 Trodde liksom at den verste trettheten skulle gi seg når jeg sluttet å jobbe, men det virker ikke sånn. I dag sto jeg opp kl ni. La meg litt på senga kl 10, og sov til nå!!! Flere som har det sånn?
Nicki_81 Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg sover dypt hele natten, men allikevel. De siste 14 dager har vært grusomme. Hele dagene går jeg i halvsvime og har lemus i øynene. Føles som om jeg ikke har sovet noe på flere dager. Trodde at trettheten hadde gidd seg da jeg var plaget med dette tidlig i svangerskapet, men neida... Man skal "plages" med alt man kan få =P
Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #3 Skrevet 16. oktober 2006 Å, ja! for meg er det ikke noe særlig forskjell på dag og nat lenger!!! Får ikke sove noe særlig om gangen pga bekkenløsning, må på do, og i natt hadde jeg vonde maserier som gikk vekk når jeg sto opp, så jeg satt her lys våken fra 2 til 6, la meg til 10, sto opp og matet kattene og la meg til 12! kom ut lille nurk!!!!!
Fødemaskinen Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2006 Godt jeg ikke er alene. Føler meg superlat når jeg holder på sånn.... Får ikke gjort noenting jo.
joni-73 Skrevet 16. oktober 2006 #5 Skrevet 16. oktober 2006 er kjempetrøtt, sover hele natten, står opp om morgenen og leverer gutten i barnehagen og går hjem og sover videre. Vanligvis til rundt 14. Føler dette er værre enn trøttheten de første 3. mnd. har tre uker igjen, men kan for min del bare komme snart.
spuntemor Skrevet 16. oktober 2006 #6 Skrevet 16. oktober 2006 Ja, jeg er kjempetrøtt og sliten. Må legge meg flere ganger til dagen. Har mye kynnere og vondt i bekkenet og tisser fire fem ganger per natt, så det er vel naturlig at jeg må ta igjen litt hvile på dagtid. Ser ikke ut til at den store "redebyggingsiveren" skal komme her i gården. Skulle gjerne fått gjort unna litt mer hver dag, men må bare ta hensyn til kroppen. Vil heller være uthvilt til fødselen enn å ha alt på stell hjemme.
Motoko Skrevet 16. oktober 2006 #7 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg har vært trøtt som bare siste tre ukene.. har igjen 27 dager til termin. Før lå jeg gjerne våken en time før jeg sovna, nå slokner jeg med en gang..
3jenter Skrevet 16. oktober 2006 #8 Skrevet 16. oktober 2006 Hei! Jeg tror dette er ganske så vanlig. Lurer egentlig på om man er så sliten en stund før fordi kroppen bygger seg opp til fødslen. Man blir jo selvfølgelig sliten visst man sover lite og dårlig pga smerter og do flying og sånn. Men jeg tror egentlig at hormonene styrer det litt også for somregel noen dager før fødsel så får man plutselig energi som man aldri har hatt før og begynner med storrengjøring og allt mulig, sånn rett før. Egentlig bare teorier men virker ikke så usansynlig. Får trøste dere med at krefene kommer tilbake.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #9 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg har det akkurat slik selv. Står opp om morningen når mannen og junior skal dra på jobb og til barnehage. Spiser så frokost, og så er jeg stuptrøtt igjen. Sover som regel en dupp hver formiddag, da det er lite tid til det etter at junior er kommet hjem... Tror sel det er viktig å sove når man kan, slik at man har masse krefter både til fødselen og tiden etterpå. Da nummer en skulle komme til verden var jeg ikke flink til å slappe av fram mot fødselen, og var supersliten i mange uker etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå