Gå til innhold

Er så redd for å miste.....


mammatil3fantastiske

Anbefalte innlegg

Blir helt sprø av det her....testet positivt for en uke siden og har merket lite til symptomer. Har jo vært så sinnsykt kvalm i mine tidligere svangerskap og følt meg så til de grader gravid helt fra starten av. Kvalmen var ikke noe særlig, men da kjente jeg i det minste på meg at jeg var gravid hvert minutt av døgnet....

Hvordan merker man at man har mistet når man har hatt minimalt med symptomer fra før av? Begynnner man å blø med en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du blør når du mister ja...så du kommer nok til å merke det...men du må slappe av å ta det med ro..tenk heller på hvor nange som ikke mister..jeg husker selv da jeg var 5 uker..jeg tenkte på det hele tiden..nå er jeg 10+4 og jeg tror ikke det kommer til å skje.. gratulerer med pos test og lykke til,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for den!!! Trenger all oppmunting jeg kan få når jeg går rundt å bekymrer meg dagen lang! Tenk at nå er det sånn at jeg går rundt og lengter etter kvalmen.....kommer sikkert til å angre på den dagen den kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke alle blør når du misater..(ma) blør du ikke, jeg var på ul i uke 10 og hadde mistet mange uker før det sa legen og jeg blødde ikke..det var ikke for å skremme deg, du er nok gravid, nyt denne tiden, du kan ikke gjøre annet egentlig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ikke å blø når man mister...og man kan ha veldig graviditets sympotmer selv om man har mistet...

 

Jeg synes du skal ta deg en telefon til legen jeg, så kan du få komme på en tidlig ul og se at alt er bra:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må jeg ta ul og vil den kunne gi svar på noe så tidlig? vil en graviditetstest kunne berolige meg, eller kan det henge igjen hcg hvis man har mistet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke sikkert en ul vil kunne vise noe så tidlig, men det er verdt å prøve. HCG kan henge igjen i kroppen i mange uker. Jeg var selv på UL i min 7 uke etter en liten blødning, der fikk jeg se en liten spire som hadde det fint inne i magen min - det hjelper på bekymringene.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...