Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #1 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hei dere som har tatt UL i Orkdal. Når fikk dere innkalling til UL? Fikk dere den lenge før timen? Jeg fikk vite at jeg skulle til UL i uke 16-17 av legen, men hører rykter at det er flere som har måttet vente til 19uke med UL. Hmmmm..har jo ikke lyst til å vente sååå lenge da, hehe, må le av meg selv, men tiden går saaakte mot UL. Og blir litt kymret for at de har glemt meg på OSS og at jeg ikke får noen time i posten..;/ Tilhører forresten ikke februarklubben, men har sett det er orkdalinger her og våger meg inn for noen spm jeg. Er anonym jeg nå, flere som kjenner meg her inne, bare svar anonym dere også, bare jeg får svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cicci79 - ble mamma 16.02 Skrevet 16. oktober 2006 #2 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hei på deg! Jeg skal ikke på UL i Orkdal, men tenkte å svare deg alikevel. Jeg var ikke på UL før i slutten av uke 19, fordi fastlegen min hadde glemt å sende inn papirene til sykehuset, så her er det best å være obs! Sjekk "Helsekortet for gravide", på mitt kort var den delen legen skulle sendt inn gitt til meg!!! Kjedelig å vente så lenge med UL, også mht å oppdage ting for sent... Lykke til med UL og svangerskapet ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cicci79 - ble mamma 16.02 Skrevet 16. oktober 2006 #3 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hørt det er vanlig å få innkallelse minimum 1 1/2 - 2 uker før man skal inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T&J fikk baby 7. februar :o) Skrevet 16. oktober 2006 #4 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hei hei ;o) Jeg og ei venninne av meg var begge i uke 19 da vi var på ul ( på OSS), og vet flere som var der så sent. Det er kanskje da de får de beste måla, hva vet jeg... De har veldig stor pågang der så du må nok bare vente på timen din. Var ei som ringte når jeg var der, men hun fikk ikke noen time tidligere. Lykke til da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå