1G+2J Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 Nå er jeg 12+3, så da hører jeg vel til her. Har hatt noen blødninger, så jeg var ikke sikker på å få komme inn hit, men det har gått bra til nå, så jeg får bare ta det med ro og håpe det går bra. Har vært til UL både utvendig og innvendig. De sa jeg må ta det helt med ro en periode, så jeg er 100% sykemeldt. Har også vært til jordmor og hørt hjertelyden. Kjempekjekt. Er litt nervøs av meg, så jeg kunne egentlig tenke meg å gå på kontroll hver eneste uke. I mine to forrige svangerskap hadde jeg ingen blødninger, så dette er nytt for meg. Flere her inne som sliter med blødninger?
Mannemor Skrevet 16. oktober 2006 #3 Skrevet 16. oktober 2006 Hei på deg :-) Dette er 3.svangerskapet mitt,men det var kun i det 2.svangerskapet at jeg hadde blødninger. Hadde lite men ofte blødninger de 10 første ukene. Det var faktisk så ofte at jeg fikk ul nesten hver gang. Legene kunne ikke finne ut hvor blødningene kom ifra.Men vel velskapt gutt ble født. Ikke alltid at blødningene trenger å være negative. Er du nervøs så be faslegen din om å bestille time til ul. Det var det min lege gjorde. Det går så bra så :-) Lykke til :-) PS! "Det ordner seg for snille piker"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå