Benedictemor Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 Hvordan ser den ut, er det mye, kommer den en gang eller "flere" ganger.... fikk nettopp noe som så ut som litt tykt utflod og det var ca 1/2ts (beklager detaljen)....i tillegg kjenner jeg at det "strekker" voldsomt i underlivet ..kjent det i dag tidlig og nå nylig. Er det noe på gang? 22dager til termin....
Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Dette er min 3e fødsel og jeg trodde min gikk for 1 uke siden, men i helga visste jeg at det ikke var tilfelle. Tykk utflod var de jeg også hadde men i helga var det skikkelig tykt, som snørr...*kremt*...noen sier den er slimete...men tykkere enn utflod hvis du forstår hva jeg mener? Noen sier den er brun, andre grønn, noen har blod i den...det er så forskjellig. Håper du ble litt klokere?
Benedictemor Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2006 da tror jeg ikke det var slimproppen min som gikk...vet jo ikke helt hva man skal tro lenger. Ting kan jo skje samtidig som det vel ennå er bittelittegranne tidlig med 22dager igjen til termin
Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg mistet min slimpropp i uke 32 eller noe, og det så ut som geleen på bogskinka! To gode klatter!!! Så jeg kan nesten ikke tro annet enn at det var det det var! Var på sykehuset onsdag meg maserier og ble sjekket to ganger for åpning. (1 cm) Da jeg kom hjem og hele dagen etter hadde jeg slim med blod i. I natt hadde jeg maserier igjen, og da kom masse tjukk utflod. Det er så vanskelig å si hva alt er!!! Også leter man jo etter tegn 24 t i døgnet på at noe skal skje snart!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå