Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg er 28+4 i dag, og har kjent liv siden uke 17...daglig.I den siste tiden har det vært ett lite "mønster"i det også... F.eks, en del liv om morgen.I dag har jeg nesten ikke kjent noe!!!! Er det noe galt tror dere? Var på kino i gåt og da var det masse liv...Har forsøkt ett glass saft,men fortsatt lite med liv...kanskje en og annen gang,veldig svakt...uff,er jeg overnervøs?
Nicki_81 Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Prøv med noe som inneholder masse sukker. Hjelper for meg i alle fall. Har også slik enkelte dager, og da er ongen stille og rolig 2-3 dager før den kommer tilbake til det samme mønsteret. Er fremdeles litt plass der inne, så det kan være ungen ligger slik at den spraker litt mer bakover mot ryggsøylen. Hvis det ikke hjelper med noen ting, ville jeg tatt kontakt med føden
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #3 Skrevet 16. oktober 2006 Okey,takk for svaret=) Jeg har nok blitt litt bortskjemt jeg da...har kjent masse liv,hver dag,flere ganger daglig siden første gang... Får spise litt med sukker i og se hva som skjer...
Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 Min bebis spreller veldig hvis jeg har magen nærme kjøkkenmaskina eller støvsugeren eller liknende! Da skvetter hun så stakkars. Prøv det!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #5 Skrevet 16. oktober 2006 Har spist en del ting med sukker i no...har kjent et par ganger litt kraftige spark...så da er vel alt iorden...kanskje den lille bare har lagt seg litt anderledes plutselig?? Velger å tro at alt er iorden...så får jeg se det litt an utover dagen/kvelden...=)
Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #6 Skrevet 16. oktober 2006 Men det er som de sier, er mor veldig bekymret, er det ofte en grunn til det - morsinstinkt. Stol på magefølelsene dine, ikke vær redd for å virke hysterisk! Den lille kan helt klart ha lagt seg litt rart også altså! Min gjorde det noen ganger, og jeg har bekymret meg endel tilsammen uten grunn!!!!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #7 Skrevet 16. oktober 2006 Ja,det er noe med det...man vil ikke virke hysterisk... Fra hvilken uke er det man skal kjenne liv hver dag? Og det er vel ikke unormalt at det kan variere i bevegelser fra dag til dag?hmmm....er så redd for at det SKAL være noe,oxo er det liksom for seint...Men som du sier,man engster seg ofte litt for mye...
Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #8 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg tror det er forskjellig fra person til person når man kjenner liv hver dag. Jeg kjente det hver dag fra første dag. Ikke vær redd for å virke hysterisk - ring føden og ta en prat med de på telefonen. Hvis de synes det er nødvendig, får du komme inn til kontroll. En telefon er iallefall ikke hysterisk!!! Jeg skulle nok aldri ha gjort det, men jeg har vært inne på englesiden, og derfor sier jeg heller "ring føden" enn bare å si vent å se, eller prøv ditt og datt. Både legen min og jordmor har vært veldig klare på det at det bare er å ringe føden hvis jeg blir bekymret av en eller annen grunn. Det er derfor de er der!!! Masse lykke til! Det går sikkert kjempe bra!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå