Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 er det noen her som kunne tenke seg å gi bort noe? alt fra utstyr til klær? (venter jente slutten av des...) er bare 17 og økonomien er ikke feit akkurat:p får jo litt penger, men hvis det er noen der ute som sitter på noe de gjerne vil bli kvitt, så si ifra te meg? MVH Stine17
hemmeligvemmelig Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg har dessverre ikke noe å gi bort, men du bør sjekke på finn.no! Der er mye billig, og også en del som gies bort. Absolutt verdt en titt
2nj♥ Skrevet 17. oktober 2006 #3 Skrevet 17. oktober 2006 Hei. Jeg har gutt og venter gutt, men har nok litt klær som er kjønnsnøytralt som du kunne fått. Hva trenger du av utstyr da, alt eller?
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #4 Skrevet 17. oktober 2006 svigers stiller masse opp=D har fått vogn og seng..bilstol har jeg også klart å skaffe. Litt sånne småtterier er det som hadde vært greit nå=) egentlig så veit jeg ikke helt hva jeg mangler.. tar jo med stor glede imot det meste*rødme*
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #5 Skrevet 17. oktober 2006 jeg finner mye på FINN.NO, men ikke no som gis bort:s
2nj♥ Skrevet 17. oktober 2006 #6 Skrevet 17. oktober 2006 OK, så bra at du har fått på plass de store, dyre tingene da Kjekt med hjelp fra kommende besteforeldre ja. Om du er interessert så kan du jo få litt klær og sånn iallfall. Ellers, så er det som hun over sier en ide å følge med litt på finn.no, for det hender noen gir bort ting der, eller selger til en symbolsk sum.
2nj♥ Skrevet 17. oktober 2006 #7 Skrevet 17. oktober 2006 Joda, sjekk denne: http://www.finn.no/finn/bap/free/result?SEGMENT=1&siteId=1&TYPE=2&channelId=1&userid=269774737&searchKey=SEARCH_ID_BAP_FREE&rows=30&FILTER_CATEGORY=68
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #8 Skrevet 17. oktober 2006 men DU som selv skal ha en liten en igjen burde jo ha tingene selv=) de kommer vel tilnytte hos deg..
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #9 Skrevet 17. oktober 2006 oj, takk=) klarte ikke finne den jeg..
2nj♥ Skrevet 17. oktober 2006 #10 Skrevet 17. oktober 2006 Har masse-masse klær fra forrigemann, og det er jo kjekt å kjøpe litt nytt også..... Er 30 år og godt etablert og med god økonomi, så jeg ser bare på det som en fin grunn til å hjelpe noen og få muligheten til å fylle opp med litt nytt. Så bare si ifra om jeg skal sende deg noe.....
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #11 Skrevet 17. oktober 2006 så snill du er=) er ikke så mange i familien min eller familien hans som har hatt barn de siste åra, så jeg takker gjerne ja=) men etter all sannsynlighet så det ut til at jeg venta jente.. du hadde no klær som er nøytrale?hvor er du fra? ville vært veldig gla for klær fra 0 og oppover iallfall.. iallfall til det første året..=) klem
2nj♥ Skrevet 17. oktober 2006 #12 Skrevet 17. oktober 2006 Ja, har en del som passer begge kjønn. Jeg bor på østlandet. Send meg en mail på [email protected] med adressen din så kan jeg sende i posten
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #13 Skrevet 17. oktober 2006 meld deg inn på nybaktmamma, der har de også gi bort link, hvor du kan legge ut ting/ ønske ting. Håper det ordner seg for deg. om du legger inn annonse på finn på gi bort/ ønsker så koster det ingenting
Mrs. Bouquet Skrevet 17. oktober 2006 #14 Skrevet 17. oktober 2006 Spør du på www.dinbaby.com treffer du nok på noen som vil gi bort utstyr de ikke har bruk for lenger.
Ayoubsinmamma Skrevet 28. oktober 2006 #15 Skrevet 28. oktober 2006 Kjære deg. Først ønsker jeg deg lykke til med alt. Har desverre gitt bor alt til folk i asylmotaker. Men du kan jo søke engangsstønad på trygdekontoret. Da får du jo 33000 kr til baby ting. Alt du trenger er bekreftelse fra lege/jordmor på at du er gravid og når du har termin. Tror du får det etter at du er 25 uker på vei. Lille søsteren til veninnen min er også 17 og gravid hun søkte engangsstønad siden hun ikke hadde råd til å kjøpe baby ting selv.
~hope~ i 7.himmel Skrevet 29. oktober 2006 #16 Skrevet 29. oktober 2006 hei der anonym. er så spent på å høre hvordan det går?har du fått mye til den lille?hva mangler du eventuellt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå