Gå til innhold

Tolking av tester..... igjen....

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen...

Når man tester Hcg-nivået før/rundt IKM, vil den vise positiv eller svak positiv eller noe... Da er resultatet at man er gravid..

Når det gjelder EL-tester.... Hvorfor er en test negativ, selv om det vises svak strek på test-streken? Ellers i mnd. er jo testen helt negativ... Og når EL nærmer seg, burde jo en svak strek kunne tyde på EL? Eller tar jeg helt feil? Kan noen isåfall forklare hvorfor en svak strek ikke er økning i LH?

Håper dere forsto spørsmålet mitt...

Klem fra...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6703840-tolking-av-tester-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen får ikke knallsterk strek ved el. De som aldri får to streker betegner ofte en svak strek som ett tegn på el. Men man kan jo aldri være sikker da...desverre....ville heller kjøpt cb digital test om jeg var deg. Og du kan sjekke etter slim..om du får strek ett-to-tre dager etter du har sett el slimet evnt samme dag kan d jo være el du har.....

Jeg temper, sjekker sekret og livmortapp... Alt tyder nå på at EL er på vei...

Forrige pp hadde jeg det på samme måte. Og blodprøve hos lege bekreftet at jeg hadde hatt EL. Men jeg fikk heller ikke da tydelig 2 sterke streker på EL-testene. Jeg bruker både billigetester i dagene før, men idag brukte jeg også QR sin EL-test. Også denne viste svakere test-strek. Men igår derimot, var de begge helt "blanke"...

Jeg har ihvertfall satt inn et + i ff'n min sammen med de andre observasjonene. Så vi ser hva som skjer i dagene fremover med tanke på temp etc.

Takk for tilbakemeldinger..

Klem fra...

hei! lurer på litt av det samme du skrev.

er ikke helt stabil i syklus, men tok en test søndag kveld( var ikke hjemme lørdag, så fikk ikke testet da) , og der var det 2 strek, derav den ene var "litt" svakere enn den andre. i dag var der ingen. hva betyr det? at el har vert? hadde sex torsdag, fredag og søndag. og den kvalmen min gir seg ikke. Men har aldri hørt om at en har fått sv.kvalme etter noen dager??!?(startet fredag, og er forsatt her)

uff.... mye å sette seg inn i;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...