Gå til innhold

Skriv litt om deg selv her:-)

♥En prins og ei prinsesse♥

Anbefalte innlegg

Hei jeg er 24 år og har en sønn på 2 år og ei jente på 4 mnd. Bor sammen med verdens beste mann. Vi bor på Fåberg nå. Er utdannet helsesekretær og interiørkonsulent. Blir gjerne med på en trilletur eller samvær utifra hva man ser på det som. Er morsomt å samles da når man har små da:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6703785-skriv-litt-om-deg-selv-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er akkurat bikka 29 (uhuuu!), har en liten datter på 9 uker, er utdannet IT/telekommunikasjons-ing. Bor på Lillehammer med min kjære som er murermester. Er relativt sosial, blir gjerne med og finner på ting både med og uten barn. :)

• 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Annonse

Jeg er 25 og bor på Fåberg. Er alenemor til ei jente som kom til verden 6 uker før termin den 12. september 2003. Er i forhold, blir nok samboer når min kjære ikke lenger er bundet til leiekontrakten sommeren 2007.

Er nå lærerstudent, med håp om å bli ferdig sommeren 2008.

Det var litt kort om oss :)

• 4 uker senere...

Er 26 år, baby på 18 dager, som er prematur, kom 7 1/2 uke for tidlig. Bor midt i Lillehammer. Er utdannet jus og offshoreingeniør. Bor sammen med verdens herligste samboer som er 33 :-)

Så ei anna som etterlyste prematur nettverk, det går vel an å danne? For det er jeg også veldig interessert i!

• 2 måneder senere...

Hej.

Jag är en 24 år gammal tjej som bor på Nordlia tillsammans min samboer som är den bästa som finns och vår son Eskil som är 4 mnd idag.Är utbildad som servitör. Trivs i gott sällskap och blir gärna med på en trilletur. Det är kul för de små barnen också.

Har visst ikke presentert meg her ennå jeg. Kanskje på tide da!

Jeg er altså den utrolig stolte mamma til to nydelige jenter på 6 mnd! Selv fyller jeg 29 år i løpet av året, blir den 28. april gift med min til nå kjære samboer/forlovede.

Vi er egentlig fra oppi dalen (Gudbrandsdalen, altså) begge to, men har bodd på Lillehammer mer eller mindre i ca 2,5 år nå (skriver mer eller mindre da jeg har jobba vel ett år i Molde i løpet av den tida). Da vi plutselig fant ut at familien skulle øke drastisk i omfang, måtte vi se oss om etter et litt større krypinn, så i høst flytta vi inn på et nelagt lite småbruk. Faktisk så ligger bolighuset her i Ringsaker, mens uthuset ligger i Lillehammer; så det er vel bare så vidt jeg får lov til å være med her på Opplands-sidene?!?!? ;-)

Stortrives hjemme med to små! Mange tror det er fryktelig slitsomt, men når man er så heldig å ha fått de to snilleste jentene i verden, så.... :-)

Men akkurat det å komme seg ut på noe blir litt pes. Kjempestor, tung vogn som jeg ikke klarer å løfte inn/ut av bilen sjøl (trøblete rygg), og to som slåss om oppmerksomheten.... Og som helst vil ha mat og bleieskift samtidig.... Joda...... :-)

Men, med litt planlegging skal vi nok komme oss på noen DIB-treff, tenker jeg!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...