Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 Litt utenom tema dette her, men... Først starter dagen min med at trøtte meg tar buksa på på vranga (og merker ikke dette før jeg setter meg i bilen på vei til journalskriving), setter meg og bimmer litt. Så under frokosten skal jeg bare hente noe på badet, og da jeg kommer tilbake har katten min stukket av med skiva mi (makrell i tomat er visst saker!!)... blir sinna og kjefter på ho, men så ser ho på meg med DE uskyldige dådyrøynene (sett pus med støvlene i shrek 2?? hehe).. og jeg får dårlig samvittighet med en gang! I går kveld satt jeg og holdt på med scrapbooking, men kom aldri så langt som å rydde opp etter meg, så tenkte å rydde unna i full fart før jeg skulle avgårde... hadde en stor boks med perler o.l i hver hånd, og jeg klarer selvfølgelig å snuble i dørkarmen... tre millioner perler over HELE stua! Vel, jeg klarte i alle fall å holde meg på beina... Hadde ikke tid til å finne støvsugeren, så tenkte at det fikk være til jeg kom tilbake fra sykehuset. Ingen skulle jo inn å se det uansett. Men i mellomtiden har da samboeren vært hjemme for å hente noen papirer til et møte... Nå når jeg kom hjem fikk jeg se en lapp på bordet: "Hehe, må bare le jeg. Du er skjønn du!" Så måtte jo ringe han da.. ganske så forpint av latter klarte jeg å forklare hva som hadde skjedd...
Skrømti Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 He, he, fine greier. Flirer godt nå : ) Så bra at du fortsatt har humøret på topp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå