Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 Som om ikke det er nok å være stor og tung, vagge rundt som en pingvin og ha kynnere og murringer i hytt og pine så jeg ikke får sove så har jeg nå blitt skikkelig forkjøla Hoster som en gal, er pottet tett i halsen og helt ødelagt og rar i kroppen... Snufs, hvis fødselen starter nå så kommer jeg aldri til å greie det! Ikke med denne syke kroppen...
sissi77 Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 uff, da.. stakkars deg. legg deg under dyna med en deilig kopp nype-ekstrakt m honning. kjempesunt og godt. masse c-vitaminer! samle krefter nå, så godt du kan.. sender gode tanker
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2006 Skulle gjerne gjort det, men er blakk som ei kirkerotte og kommer meg ingensteder... skal få typen til å kjøre på butikken etterpå så jeg får handlet litt mat men får vel bare ta det med ro og slappe av. Håper jeg blir fort frisk igjen... syns bare innmari synd på meg selv nå på slutten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå