Gå til innhold

Hei:)


Teltpluggen

Anbefalte innlegg

Er egentlig bare litt nyskjerrig jeg. Venter mensen idag men i stedetfor å ha de vanlige smertene så er jeg bare utrolig kvalm. Tok en test på lørdag i og med jeg skulle ut, og den viste negativt. Nå er jeg kanskje ikke så sikker lenger. Noen som har opplevd noe lignende? Altså at de har tatt tester før ventet mensen og fått negativt svar men likevel funnet ut senere at de er gravid? Noen tips anyone?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer i tillegg litt på dette med kvalme i og med at det hos symptoma står at dette ikke kommer før to-3 uker ETTER ventet mensen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo hende det var for tidlig å ta testen sist. Prøv igjen nå og om et par dager. Da bør den være positiv om du er gravid. :o)

 

Når det gjelder kvalme, er det nok veldig forskjellig om og når den setter inn. Også hvor lange den varer. Forrige gang ble jeg kvalm rundt uke 7 og det varte i en måneds tid. Nå er jeg i uke 5, og håper på at kvalmen venter en stund eller ikke kommer i det hele tatt! :oP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på du au:o))))

Vet om mange som har testa negativt før positivt, og da spesielt om du tester deg før venta mens.

Og mange har tatt test fordi de er kvalme, og på den måten funnet det ut. Alt rundt en graviditet er veldig individuelt. Om boka og alle andre sier en ting, kan du si det motsatte. Ingenting er riktig eller galt når det gjelder følelser og symptomer og slikt.

 

Magefølelsen min sier at du er gravid, hva sier din???:o))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke.. Har ikke lyst å få opp håpet for mye heller skjønner du.. Da blir jeg bare så utrolig skuffa, og det er ikke bra..

Får bare vente og se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å ta en test i morra og bruk første urinen din. De morratestene viser bedre enn senere på dagen. Ei vennine så ikke svak strek før etter ca 20 min, men jammen var hun ikke gravid.

 

Ønsker deg veldig lykke til, og håper at du har en liten spire på gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var en morgentest jeg tok den dagen også. Men jeg skal prøve:) Takk for gode tips!:) Holder dere oppdaterte;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...