Gå til innhold

søskenbrett på S3/mistral?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Et lite spørsmål angående Teutonia.

Vi er nødt til å ha søskenbrett på vogna og da lurte jeg på om det er mulig både på S3 og mistral?

Jeg og sambo klarer nemlig ikke å bli enige om type vogn...

Jeg vil ha S3 og han vil ha mistral, men en ting er ihvertfall sikkert vi må ha søskenbrett til vogna.

Noen som vet og eventuelt kan komme med noen anbefaling?

Alle svar mottas med takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har begge vognene, og vil jo tippe søskenbrettet passer på begge. Men en Mistral vil jo være mer stødig da, siden det er 4 hjul, så kanskje denne passer bedre med søskenbrett?

Ring forhandler og sjekk....

Skrevet

Jeg har hatt S3, funker fint med teutonia søskenbrett. Vil anbefale deg svingbart fremhjul, ihvertfall hvis du skal ha "tung last" som det blir med to barn på vogna. Mistral har jeg ingen erfaring med. Hvis ikke mannen din er den som triller mest med vogn, ville jeg trumfet gjennom S3. Tror ikke du vil angre.

Skrevet

Til de som har kjøpt S3 fra Ping Pong:

S3 kjøpt derfra kan ikke brukes med søskenbrett på grunn av at bremsen sitter midt akslingen på i stedet for på siden. jeg har endt opp med tvilling/søskenvogn i stedet for.

Skrevet

Tull og tøys. Jeg kjøpte min s3 fra pingpong, og bremsen satt på siden. Festet teutonia sitt ståbrett enkelt på. det er fun som har bremsen mitt på.

Skrevet

Tusen takk:)

Skal jeg nok prøve å overtale sambo til å kjøpe en S3!

Synes den er så sprek!

Vet dere hvor det lønner seg å kjøpe den?

Rita Holm, Sverige, ping pong?....

Skrevet

Hæ, da må det være forskjellige folk som monterer, for på min sitter bremsen midt på, og passer ikke med søskenbrett. Jeg har Fashion modellen, kanskje det er noe med det?

Skrevet

Uuuh...hmm.... Jeg kjøpte også min fra pingpong - ikke fashion modellen, men den vanlige - og har bremsen montert midt på!?! Rare greier.....

Skrevet

har mistral 06 og bruker kiddy board søskenbrett passer perfekt til vogna!

Skrevet

Jeg hadde også S3 fashion model, kjøpte den fra pingpong og bremsen var på siden.

Skrevet

Har dere med brems på siden håndbrems?

Jeg har håndbrems og parkbremsen midt på. Hav jeg skulle med håndbrems aner ikke jeg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...