Gå til innhold

er så urolig for MA,noen som kan fortelle symptomer?


ANGEL81

Anbefalte innlegg

jeg har tidligere hatt to SA..

nå er jeg i uke 11..er så bekymret for at noe skal gå galt.. jeg merker ikke noe av graviditeten..er i kjempefin form derfor er jeg redd for at det ikke er noe liv der..

noen som har opplevd MA og kan dele sine erfaringer?

takknemlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om du har lyst til å dele mine erfaringer. Mine symptomer på MA var nemlig ingen ting. Hadde ingen graviditetssymptomer og kunne følgelig heller ikke miste de:o///. Eneste var at jeg hadde følt meg litt trett, og det var jeg ikke lenger. Hadde et par venninder som hadde mistet, og hadde det på en måte litt på følelsen, så jeg tok en tidlig UL og da var det ingenting liv.

 

Masse lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg fikk bekrftet MA idag. Har hatt det litt på følelsen en stund, og har hatt masse mensmurringer i mage og rygg. Pluss det at brystene hovnet endel opp i førsten men så plutselig stoppet det opp på en måte.. Legen sa at fosteret hadde mye væske under huden, og ville event blitt født med misdannelser.. Men det føles trist likevel.. Skal på utskraping i morgen. Håper det står bra til med deg, og at alt er som det skal! Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke hatt mange symptomer..

-stikninger og mensmurringer...veldig lite av det nå! nesten ingenting

- ømme bryster..tunge..har fortsatt det..men det kommer og går..veldig lite av det også

-brekker meg noen ganger når jeg børster tenna..

-har ikke noe særlig dilla opplevleser..spiser alt..

-ikke trøtt eller slapp..ikke vært det fra begeynnelsen..

men har vært på ul i uke 8..da var alt bra..

så hvordan skal jeg tolke det?!

ringer gynekolog i morgen..

 

takk for svar jenter...synd at du mistet pippi..jeg vet ikke om jeg kan takle det hvis det skjer med meg... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at så lenge ingenting har forandret seg er det ikke noe å være bekymret over. Og at mensmurringene er blitt mindre av er iallefall bra! Første gang hadde jeg som en annen også skrev øme bryster som forsvant og senere veldig kraftige menssmerter. Neste gang hadde jeg det veldig på følelsen i tillegg til symptomer som forsvant.Tror du hadde hatt det litt på følelsen jeg om noe var galt. Og du var jo på Ul i uke 8 og alt var bra :-) Tror alt er bra jeg men sikkert greit å ringe gyn så slipper du å bekymre deg.

 

Og ps; om du mister så takler du det også selv om man aldri tror man skal overleve helt med det samme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ingen symptomer den gangen jeg hadde en MA. Jeg følte meg veldig gravid, var fotsatt kvalm, ømme bryster osv. Når jeg kom på ul så hadde fostret vært dødt i 2 uker...

Forferdlig når man mister...Det unner jeg ingen.

Ring og få deg en sjekk du. Det er så slitsomt å gå og gruble. Håper alt er bra med deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...