Gå til innhold

Bubbe...gjemmer du deg?

Anbefalte innlegg

Heisann :)

Hatt en fin helg?

Lørdag hadde vi besøk her i leiligheten av foreldrene til Tore + Søsteren hans i rullestol :)

Hadde sinnsykt halsbrann på dagen og har ikke hatt noe matlyst hele helgen...

I går var vi på kino..kjekt...e lenge siden sist..så click og spiste belgiske vaffler etterpå på den sjappen den james Dean var før...ANBEFALES :)

huff..ikke sovet noe i natt nesten, handlet meg frokost på åsane senter men ikke noe særlig higgen på mat nei...

Himla halsbrann...har sikkert hatt det pga at jeg ikke har fått i meg noe særlig med mat...

Får vel sove litt på sofaen..blitt min nye seng..hehe

Yoga i morgen igjen ja..lurer på hva artig vi skal gjøre da...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6703399-bubbegjemmer-du-deg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei:) Gjemmer meg ikke jeg.. Bare litt opptatt;)

Har begynt med lesing igjen.. Og pakker ned litt innimellom.. Masse som må gjøres..

Høres ut som om du har hatt en bra helg da:) Var filmen bra?? Har lurt lenge på å spise sånne vafler, men er stengt hver gang jeg går forbi. Ser utrolig fristende ut da..

Hvordan er det å være sykemeldt da? Godt å få tid til å slappe av litt?? utrolig kjipt med halsbrannen, hadde nesten trodd at hadde forsvunnet..

Artig med familiebesøk da.. Foreldrene mine var innom på lørdag, med to jenter som de passer hver 3. helg, de hadde så lyst å se Lillian:)

Vet ikke helt om det blir yoga på meg i morgen.. Jeg har tre ting som stresser meg, må til legen 08.40, yoga 10-12 og forelesningen 14.16.. Vet at det kommer til å bli stress med alt det på en dag, så lurer på å hoppe over yogaen i morgen og kanskje heller tatt den en annen dag denne uke, på en av kveldstimene hennes.. Det går an ikke sant?? Har du lyst til det kanskje?

Vi kunne jo prøvd det ja...hvilken kveld evt dag?

Hadde vært fint vist jeg får sove i natt at jeg bare sover så lenge som mulig...

Filmen var helt ok....

Deilig å få slappet av ja...er så sliten av å ha halsbrann og ikke få sove...

Får håpe det gir seg...

Kjipt.. Har heldigvis muligheten til å sove litt på dagen nå da..

I den brosjyren vi fikk i begynnelsen står det at de som går på kveld er mandager 18-20 og torsdager 17-19... Passer torsdag for deg da? Eller vil du heller mandag neste uke dersom det er mulig? Samme for meg.. Orker bare ikke tanken på å springe frem og tilbake mellom alt mulig i morgen.. Begynner å bli litt sliten... Se Koht i familien etterpå?? :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...