Drømmen *Prinsesse23.01.2007* Skrevet 1. februar 2007 #76 Del Skrevet 1. februar 2007 Hei igjen begge to! ) Tusen takk for gratulasjoner. Å få Maria er alt jeg hadde tenkt meg og mye mer. Det er rørende å se hvilke føleser den lille snuppa har satt i sving hos pappa'n, og helt uvirkelig å kjenne på hva hun har gjort med meg selv. Og tenkt at du faktisk heter Maria Mary, det var ganske sprøtt!! ) Tror jeg har fått verdens snilleste jente, hun sover og spiser, og foreløpg har vi styrt unna alt kav, nyter hver dag det er sånn for regner med det kommer dager som blir mer krevende enn de vi har hatt til nå. Er så godt å høre det går fremover for dere, kommer til å fortsatt følge med, nå går dere jo virkelig inn i spennende tider!! Krysser fngre og tær for dere begge, den gleden vi opplever nå unner jeg dere begge så inderlig. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6703372-snart_2-sympatisliter-dr%C3%B8mmen-og-mary-sin-skravletr%C3%A5d/page/4/#findComment-8044659 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*mary had a little lamb Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #77 Del Skrevet 12. februar 2007 Hei igjen, hvordan går det med den lille prinsessen? Bare koser dere fremdeles? Har pappaen vært hjemme litt med dere eller er det bare jentene som har kosestund? Hvordan har Chanel tatt i mot det nye familiemedlemet da? Går det greit med nesesprayen Snart_2? Jeg hadde litt feber i går, og veldig kramper i magen og vondt i den ene eggstokken... Litt bekymret for at jeg skal ha fått en infeksjon i forbindelse med HSG' en jeg tok. At jeg har reagert på kontrastvesken eller noe... Hvis det ikke bedrer seg utover dagen må jeg nesten ringe om høre om dette er vanlig. Ellers er vi på dag atten og optimisnemn er på topp igjen... Blir en spenende 1 og en halv uke. Kos dere, vi snakkes M Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6703372-snart_2-sympatisliter-dr%C3%B8mmen-og-mary-sin-skravletr%C3%A5d/page/4/#findComment-8191383 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snart_2? Skrevet 12. februar 2007 #78 Del Skrevet 12. februar 2007 Hei! Beklager at jeg ikke har vært så veldig aktiv i det siste. Så fint at alt gikk greit på undersøkelsen din, Mary...men du må få sjekket opp om du har fått en reaksjon i etterkant, ja. Det er jo flere her inne som har blitt gravide etter den typen undersøkelse, så denne måneden krysser jeg fingrene litt ekstra for dere Nesesprayingen går som en drøm. Har faktisk ikke merket noenting. Ikke en ørliten bivirkning å spore. Har hverken blitt krakilsk eller fått hetetokter. Det verste er egentlig å huske å ta den til riktig tid, så nå har jeg satt på alarmen på mobilen, 07-15-23 hver dag Tok blodprøve i dag, og kan forhåpentligvis begynne med sprøyter på onsdag. Hvis jeg er riktig heldig blir det uttak i begynnelsen av uke 9. Gleder meg vilt og uhemmet nå! Hvordan går det med snuppa di, Drømmen? Går det bedre med ammingen? Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6703372-snart_2-sympatisliter-dr%C3%B8mmen-og-mary-sin-skravletr%C3%A5d/page/4/#findComment-8196516 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*mary had a little lamb Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #79 Del Skrevet 19. februar 2007 Hei igjen jenter. Prøvingen min tok en dramatisk vending mandag 12. februar. Feberen og smertene ville ikke gi seg, jeg fryktet det var en infeksjon i eggstokkene som følge av HSG undersøkelsen. Mandag kveld ble jeg innlagt på sykehus i hui og hast. Jeg fryktet Eggstokken min. og de mente det var blindtarmen. Så jeg ble hasteoperert natt til tirsdag. Så viste det seg at det ikke er noen av delene... Men at jeg har en svulst i tykktarmen. Fikk helt sjokk. Er jo bare 33 år. Så jeg lå på sykehuset frem til fredag. Har tatt koloskopi, biopsy, CT scan etc. Så nå går jeg hjemme og venter på dommen. Ondartet eller ikke, operasjon? Flere prøver etc. etc. Fikk plutselig noe helt annet å tenke på. I dag våknet jeg med superømme bryster og da slo det meg: Det skulle ikke forundre meg om at det var NÅ denne mnd det skulle klaffe... Nå som jeg har en svulst i magen, har tatt CT scan, hatt narkose etc. (som sikkert er superskadelig for et evt foster..). Men, men det er jo bare å vente å se... IKM om 3 dager. Og for første gang på 1 og et halvt år vet jeg ikke helt hva jeg håper på... Masse lykke til snart_2, har du startet med sprøytene? Kommer innom igjen og ser etter opddateringer fra dere jenter. Stor klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6703372-snart_2-sympatisliter-dr%C3%B8mmen-og-mary-sin-skravletr%C3%A5d/page/4/#findComment-8291595 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snart_2? Skrevet 20. februar 2007 #80 Del Skrevet 20. februar 2007 Å, herregud. Nå fikk jeg frysninger. Det var ikke måte på hva du har vært igjennom de siste dagene. Krysser fingrene for gode nyheter. Hold oss oppdatert, vær så snill. Sprøytene går helt fint. Sikkert bare peanuts mot hva du har gjennomgått.... Det er bare et lite stikk hver morgen, og jeg har fortsatt ikke så mange bivirkninger. Er litt øm rundt magen, men ellers helt fin. Var til ultralyd i går og alt er etter skjema. Legen var villig til å sette penger på at det klaffer ved første innsetting, så det ser da lovende ut. På fredag får jeg vite tidspunkt for egguttak. Sansynligvis blir det neste tirsdag...så rart...om en ukes tid er jeg en "ruger". En stor klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6703372-snart_2-sympatisliter-dr%C3%B8mmen-og-mary-sin-skravletr%C3%A5d/page/4/#findComment-8310569 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmen *Prinsesse23.01.2007* Skrevet 23. februar 2007 #81 Del Skrevet 23. februar 2007 Hei begge to! Nå er det lenge siden jeg har vært innom, og skal si det lå litt av noen oppdateringer her... Håper alt er bra med deg Mary. Dette kommer til å gå bra!!!! Skal stikke innom hver dag for å se om det ligger nyheter fra deg. Krysser fingrene.... Spennende tider for deg også Snart_2. Men på en litt annen måte. Håper alt klaffer som det har gjort til nå, så håper jeg du gir beskjed når du sitter med gull eggene dine og ruger for alt det er verdt. Her er alt strålende. Jeg nyter livet som mamma og Maria er verdens vakreste og snilleste lille jente (Selvfølgelig... )) Hun fyller livene til mamma'n og pappa'n med så mye glede, at vi er virkelig tatt på senga begge to. Ammingen går veldig fint og i dag er jenta vår blitt 1 mnd allerede... Hun vokser og trives ser det ut som, og nå må i snart legge bort klærne i størrelse 50. (Sitter langt inne hos mamma'n det altzå...) Får gå jeg noen skal ha mat klokka halv to. ) Legger ut et par bilder til av jenta vår, så dere kan se. Håper å høre fra dere snart igjen. Klemmer fra Elin og Maria Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6703372-snart_2-sympatisliter-dr%C3%B8mmen-og-mary-sin-skravletr%C3%A5d/page/4/#findComment-8358866 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snart_2? Skrevet 23. februar 2007 #82 Del Skrevet 23. februar 2007 Nydelig jente, Drømmen! Litt rundere i kinnene allerede, og så flink til å ta smokken Spent på videre oppdatering fra Mary. Håper det går bra med deg!!!! Jeg var på ultralyd i dag og alt er klart for egguthenting på tirsdag. Innsetting på torsdag hvis alt er fint. Jeg er så spent!! Hormonbehandlingen har gått bra. Er skikkelig øm i magen nå, så det er tydelig at det skjer mye der nede. Blir sykemeldt i tre dager i forbindelse med innsetting, så offisielt tar jeg noen dager "vinterferie" til uka. He-he... God helg! Klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6703372-snart_2-sympatisliter-dr%C3%B8mmen-og-mary-sin-skravletr%C3%A5d/page/4/#findComment-8363618 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snart_2? Skrevet 28. februar 2007 #83 Del Skrevet 28. februar 2007 Kort tur innom for å fortelle at vi fikk tatt ut 25 egg i går. Det er visstnok veldig bra. Spent på hvordan det går med befruktningen i dag, for mannen har hatt feber i noen dager. Ikke så bra når kvaliteten er dårlig fra før...Krysser fingrene og venter spent på telefonen nå. Hvis alt går greit ruger jeg på gullegget fra i morgen av! Uttaket var ikke så vondt som fryktet. Ble dopet sånn passe ned og sov stort sett i hele går. Hvordan går det med deg, Mary? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6703372-snart_2-sympatisliter-dr%C3%B8mmen-og-mary-sin-skravletr%C3%A5d/page/4/#findComment-8423181 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snart_2? Skrevet 1. mars 2007 #84 Del Skrevet 1. mars 2007 Nok en oppdatering fra meg. Fikk satt inn 1 egg i dag og det gikk veldig fint. Ser ut til at 4 egg blir frosset ned også, og det er jo veldig heldig. Hele prøverørperioden har vært en positiv opplevelse så langt, og nå er det "bare" å telle dager... Gleder meg til å høre hvordan det går med dere Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6703372-snart_2-sympatisliter-dr%C3%B8mmen-og-mary-sin-skravletr%C3%A5d/page/4/#findComment-8441011 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmen *Prinsesse23.01.2007* Skrevet 1. mars 2007 #85 Del Skrevet 1. mars 2007 Hei! Krysser fingre og tær for deg nå Snart_2!! Tenk du er en ruger... Når kan vi vente ny oppdatering på hvordan det har gått da? Håper alt er bra med deg ogsp Mary, venter jo i spenning på oppdatering fra deg også... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6703372-snart_2-sympatisliter-dr%C3%B8mmen-og-mary-sin-skravletr%C3%A5d/page/4/#findComment-8443270 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snart_2? Skrevet 5. mars 2007 #86 Del Skrevet 5. mars 2007 Skal ta blodprøve 14/3....forhåpentligvis har egget festet seg da. Hvis ikke blir det ny runde...og det vil jeg helst ikke tenke på Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6703372-snart_2-sympatisliter-dr%C3%B8mmen-og-mary-sin-skravletr%C3%A5d/page/4/#findComment-8488789 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*mary had a little lamb Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #87 Del Skrevet 6. mars 2007 Hei jenter, så flott å lese at alt går bra med dere Drømmen. Høres SÅ deilig ut! Og så god Maria er da :-) Ligner hun litt på mammaen sin eller?? Synes det så ut som om hun hadde fått fargene dine :-) (men nå husker ikke jeg helt hva slags farger mannen din hadde da...). Og tenk at du er en ruger snart_2? Nå er det forhåpentligvis ikke lenge før vi kan kalle deg snart_2! hehehe.. og slippe spørsmålstegnet bak... Masse lykke til. Krysser fingre og tær. Håper så inderlig du får gode nyheter i neste uke! Med meg gå det greit - fikk den deilige beskjeden på fredag om at svulsten ikke er ondartet :-). Fremdeles går formen opp og ned. Mye kvalm og feber av og til.... Skal inn til ny undersøkelse om 6 uker for å se hvordan den utvikler seg. Og etter det avgjør de om den skal fjernes eller om det er noe jeg kan leve med... Bare betennelsen rundt svulsten, kvalmen og feberen gir seg så er jeg fornøyd :-). Min største bekymring er at dette ødelegger for babyprøvingen vår.. jeg er i helt grei form noen dager og da er DET det eneste jeg tenkler på... Mannen min mente at det viktiste nå var at jeg ble frisk... Men det viktigste for meg er faktisk at jeg blir gravid... Så vil nok det andre løse seg etterhvert... Forrige pp gikk jo i vasken da... Og nå ser det mørkt ut for denne også... mannens selvtillitt etc. har blit helt knekt pga hans dårlige resulatater, hans prostatitt, mine gode resultater etc. Så han er nå alt annet enn interessert i babydance... Og jeg som venter EL om en dag eller to... Prøde å lokke han for 2 dager siden - uten hell... Huff, i som alltid har hatt det så bra på det området. Han depper og føler seg lite mann. I slutten av neste uke skal han avlevere ny sædprøve. Håper så iderlig at den har forbedret seg. Jeg fikk mitt resultat fra HCG undersøkelsen (den kontrastvesken jeg fikk sprøytet opp i livmora og ut i egglederne) - og alt var fin-fint. Tenk så gøy om vi gikk og ruga på likt snart_2.... Vi snakkes, Klem fra *M Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6703372-snart_2-sympatisliter-dr%C3%B8mmen-og-mary-sin-skravletr%C3%A5d/page/4/#findComment-8513385 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*mary had a little lamb Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #88 Del Skrevet 12. mars 2007 Hei igjen, nå er jeg veldig spent snart_2?.... Klarer du å la vær og teste hjemme selv??? Bare to dager igjen før du får vite om du går og bærer på en liten spire :-) Er SÅ spennende. Føler du noe på kroppen eller? Kjente du noe sist du var gravid forresten? Du får ihvertfall ha masse lykke til. Selv er det nedtelling frem til IKM... 9 dager igjen.. Og denne gangen er jeg plutselig positiv igjen.. Etter å a lokket mannen 3 dager på rad rundt EL... Dagen før, dagen på positivt utslag på EL - test og dagen etter.. :-) - til mannen at jeg hadde en god følelse - fikk til svar at det var godt en av oss hadde det da... Huff... Håper alt er bra med dere jenter, klem fra *M Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6703372-snart_2-sympatisliter-dr%C3%B8mmen-og-mary-sin-skravletr%C3%A5d/page/4/#findComment-8592664 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snart_2? Skrevet 13. mars 2007 #89 Del Skrevet 13. mars 2007 Nei, herfra er det bare triste nyheter. Det ble ingen spire på oss denne gangen. Jeg var langt nede i kjelleren i går, og prøver å være mer optimistisk i dag. Det blir ikke noe nytt forsøk denne syklusen, og for å være helt ærlig så skal det bli godt for hodet å få en pause. Så setter vi antakeligvis inn et av de 5 eggene vi fikk frosset ned i neste naturlige syklus. Det vil si at jeg slipper unna hormonstimuleringen i forkant. Nå har jeg bestemt meg for å ta en bimmepause til vi er i gang med fryseforsøket. Tror vi tar en kjærestetur en langhelg og tenker på alt annet enn å lage søsken.....det skal bli godt etter to år med prøving! Krysser fingrene for deg, Mary! Stor klem fra en litt trist... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6703372-snart_2-sympatisliter-dr%C3%B8mmen-og-mary-sin-skravletr%C3%A5d/page/4/#findComment-8607609 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*mary had a little lamb Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #90 Del Skrevet 13. mars 2007 Neeeeeeeeeeeei - det var jo ikke det resultatet vi skulle ha nå... Huff.. Vet ikke hva jeg skal si jeg. Du skal vite at jeg føler med deg. Må nesten være enda værre (om mulig...) å få deb skufelsen når man vet at egget og sædcelene liksom har trffet hverandre hvis du skjønner.... At det allerede er smeltet sammen til en liten potensiell spire.. VI SKAL FÅ EN SPIRE SNART VI OGSÅ SNART_2. Det MÅ vi bare... De får nyte pausen og hverandre - sikkert litt godt å ikek tenke på babyprøving i det hele tatt en liten stund. Så får vi håpe det blir full klaff ved neste forsøk (eller helt av seg selv i mellomtiden...) Synes det er ganske utrolig at du er så sterk at du i det hele tatt orker å komme inn på bim med det første. Det er så urettferdig det greiene her.... HELT enkelt. Stor trøsteklem fra *M Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6703372-snart_2-sympatisliter-dr%C3%B8mmen-og-mary-sin-skravletr%C3%A5d/page/4/#findComment-8611314 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*mary had a little lamb Skrevet 3. april 2007 Forfatter #91 Del Skrevet 3. april 2007 Hei jenter, vil bare ønske dere en riktig fin påske! Det blir nok en trivelig og annerledes påske på deg i år Drømmen :-) - du får kose deg masse, håper alt går bra med deg og den lille prinsessa di. Krysser fingre for deg Snart_2, håper det går litt bedre med motet. Litt oppdatering fra meg: Jeg er nå over i min 19.pp - og har en mann som har gitt opp... mener vi aldri kommer til å få det til allikevel :-(. Kjipt. Prøveresultatene hans skulle vi få forrige onsdag (da var det 16 dager sidenhan avla sin 2. sædprøve) - han møtte opp hos spesialisten og fik beskjed om at han ikke hadde mottatt sbarene enda... Hadde det vært så vanskelig å ta en tlf og forrtalt det da?? Så vi går fortsatt og venter. Får svarene etter påske (om de ikke har blitt rotet bort...) - og er de like dårlige som sist, blir det samtale om IVF. Kos dere, nyt solen, ferien og hverandre Klem fra *M Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6703372-snart_2-sympatisliter-dr%C3%B8mmen-og-mary-sin-skravletr%C3%A5d/page/4/#findComment-8852718 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snart_2? Skrevet 11. april 2007 #92 Del Skrevet 11. april 2007 Hei! Trist å høre at det ikke klaffet for dere denne mnd, *M. Det var da voldsomt så lang tid det tok å få svar på de prøvene. Hvilket sykehus er de sendt til? Jeg ringte direkte til sykehuset og fikk svar da mannen leverte prøve første gangen, og jeg tror bare det tok en ukes tid å få svar. Ikke lett for mennene våre, dette. Min mann er ikke noe flink til å snakke om dette i det hele tatt, og av og til føler jeg at jeg sitter med alle funderingene mine alene. Men innerst inne vet jeg jo at hans barneønske er like stort som mitt. Når står icsi-runde nr. 2 for døra. Jeg skal gjennom en annen type stimulering denne gangen. Starter med sprøyte i morgen, og skal antakeligvis ha uthenting og innsetting 23-25 april. Vi fikk 5 egg på frys i forrige runde, men velger likevel nytt uttak nå. Sparer på eggene i tilfelle vi ikke lykkes denne gangen heller. Tør ikke å håpe for mye. Nedturen var altfor stor da det ikke klaffet sist. Ønsker deg lykke til videre, *M. Kanskje det er IVF som blir løsningen for dere også. Fortvil ikke -det er helt utrolig hva de får til, og man møter mange hyggelige hjelpere på veien. Vi er i alle fall superfornøyde med informasjonen og oppfølgingen vi har fått fra Medicus. Håper du koser deg med prinsessa di, Drømmen. Du får legge igjen en liten hilsen hvis du titter innom Klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6703372-snart_2-sympatisliter-dr%C3%B8mmen-og-mary-sin-skravletr%C3%A5d/page/4/#findComment-8928797 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmen *Prinsesse23.01.2007* Skrevet 15. april 2007 #93 Del Skrevet 15. april 2007 Hei på dere begge to! Nå skal jeg si det er lenge siden jeg har vært innom her... Hjelpes, tida går så fryktelig fort nå, i motsetning til da vi var prøvere vi også. Lillesnuppa vokser noe helt fryktelig og er allerede rukket å bli 2,5 mnd... Tenk på det... Til søndag står barnedåp for tur, og her males, pusses og forberedes det for alt det er verdt. Det er en utrolig snill liten frøken vi har fått oss, og vi storkoser oss for alt det er verdt. Bruker dere forresten Facebook? Kunne jo lagt til hverandre der hvis dere ønsker det. Jeg følger fortsatt spent med på dere, håper hver gang jeg kommer inn her at det skal ha blitt klaff for dere også, men plutselig en dag ligger innleggene jeg venter på her. ) Håper dere hadde en fin påske, og blir spennende å høre hvordan det gfår med nytt icsi og resultater på prøver... Klemmer fra Elin og Maria Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6703372-snart_2-sympatisliter-dr%C3%B8mmen-og-mary-sin-skravletr%C3%A5d/page/4/#findComment-8982894 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snart_2? Skrevet 16. april 2007 #94 Del Skrevet 16. april 2007 Hei! Så koselig å høre fra deg, Drømmen. Ja, tida flyr. Kan ikke fatte at poden blir fire år til sommeren. Det føles som om han nettopp var baby, men nå har han blitt en stor og snusfornuftig pjokk. Han spør fremdeles om når babyen hans kommer i magen, og har allerede navnet klart. Hvis det blir en gutt, selvsagt. En jente er jo helt uaktuelt. Slike kan man jo ikke spille fotball med, ifølge ham. Håper vi snart kan glede ham med et søsken I dag er det ultralyd for å se hvor mange egg som ligger klar denne gangen. Tok jo ut 25 (!) sist, så jeg er visst en skikkelig verpehøne. Forhåpentligvis blir det uttak i begynnelsen av neste uke. Gleder meg! Nå vet jeg jo hva jeg skal gjennom også, så da er det litt lettere. Ha en fortsatt fin vårdag!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6703372-snart_2-sympatisliter-dr%C3%B8mmen-og-mary-sin-skravletr%C3%A5d/page/4/#findComment-8988162 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*mary had a little lamb Skrevet 18. april 2007 Forfatter #95 Del Skrevet 18. april 2007 Hei igjen jenter - koselig å se at vi alle er innom med få dagers mellomrom :-) Vi har fått svar på sædprøven, legen har skrevet i bunnen av resulatet: Tilnærmet normale funn! Ført ble vi hoppende glade - så begynte vi å studere svarene og sammenligne med forrige. ALT hadde blitt mye bedre, med unntak ev en ting: 100% hodefeilo. Det hadde han sist også. Så er det da tilnærmet normalt å ha 100% hodefeil?? Blir ikke klok på dette jeg... En fetter av mannen vår hadde følgende hodefeil: alle manglet den spissen til å bore seg igjennom egget med. Så på de ble det ICSI. Det står jo ikke noe om hva slkags hodefeil han har.. Bare at alle cellene har hodefeil... Nå skal vi uansett inn til IVF samtale den 30. april. Jeg har nå plutselig ikke lyst til å ta IVF... Og han har ikke lyst til å adoptere.... men jeg har gått med på å søke - så har jeg ett år å tenke på (og håpe på klaff i mellomtiden). Jeg fikk tantebesøk på mandag så nå er det over i 20.pp..... Lykke til med barnedåp og egguthenting - spennende :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6703372-snart_2-sympatisliter-dr%C3%B8mmen-og-mary-sin-skravletr%C3%A5d/page/4/#findComment-9017442 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snart_2? Skrevet 20. april 2007 #96 Del Skrevet 20. april 2007 Hei! Ja, dette er ikke enkelt. Er imponert over hvor detaljerte svar dere har fått på sædprøvene. Vi fikk bare vite at det var for få gode svømmere, og anbefalt icsi direkte. Dette er jo et ømtåelig tema, og det er mange vanskelige valg. Hvis du bestemmer deg for icsi, kan jeg prøve å trøste deg med at det er ingenting å være redd for. Jeg var også veldig spent før vi startet, men hele prosessen har vært overveiende positiv, til tross for at det ikke klaffet i første forsøk. Egguttaket var ikke mer smertefult enn en vanlig gu, og dersom hormonene løper løpsk, er det heldigvis bare for en kort periode. Selv sitter jeg nå med eggstokker som sier klart ifra at det skjer mye der nede, og magen er som en ballong. Gleder meg vanvittig til å få "tømt" på mandag eller tirsdag Håper du og Marymannen klarer å snakke om dette, og bli enige om hva dere skal gjøre. Og kanskje kan det klaffe av seg selv på veien. Vi slitere slutter i alle fall aldri å tro på julenissen! Stor klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6703372-snart_2-sympatisliter-dr%C3%B8mmen-og-mary-sin-skravletr%C3%A5d/page/4/#findComment-9042117 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*mary had a little lamb Skrevet 23. april 2007 Forfatter #97 Del Skrevet 23. april 2007 Hei igjen, har du vært og tømt ut egg Snart_2? Spennende dette her. Så du synes ikke det er vondt? Jeg har SÅ lite lyst til det der... redd for humørsvingninger, smerter ved uttak etc. etc. Pleier ikke å være pysete med noe - og har akkurat vært igjennom flere ubehagelige undersøkelser på sykehus i forbindelse med svulsten i tykktarmen. Men akkurat det prøverørgreiene er jeg plutselig så engstelig for.... Om en uke skal vi til gyn da, og ha med resultatene til mannen og så får vi se om hun finner ut at IVF eller ICSI er best for oss. Så blir det vel til at vi søker.... Så r det jo bare å prøve i mellomtiden. Du var jo superheldig som kom så raskt i gang da... Nå må jeg nesten scrolle meg tilbake og lsjekke hvorfor du kom inn så tidlig ;-) Skulle du være med i en gruppe el noe tro? Og jeg er litt sånn at når vi først har søkt så i stedenfor å gå og vente og grue meg kan jeg tenke meg å ta en tur til danmark og prøve.... Men vi får nå se hva det blir til... Han er steil på at det ikke blir adopsjon... Og jeg kan jo ikke være like steil på at jeg ikke vil ha prøverør - for da ser det jo dårlig ut med barn.... Masse lykke til, jeg krysser fingrene for deg Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6703372-snart_2-sympatisliter-dr%C3%B8mmen-og-mary-sin-skravletr%C3%A5d/page/4/#findComment-9071772 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*mary had a little lamb Skrevet 23. april 2007 Forfatter #98 Del Skrevet 23. april 2007 Sånn nå fant jeg innlegget ditt vet du - du søkte hos Medicus :-) Vil det si at det er helt privat? Som hos f. eks Volvat??? Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6703372-snart_2-sympatisliter-dr%C3%B8mmen-og-mary-sin-skravletr%C3%A5d/page/4/#findComment-9071805 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*mary had a little lamb Skrevet 26. april 2007 Forfatter #99 Del Skrevet 26. april 2007 Hei igjen Snart_2, veldig spent på hvordan det gikk med deg.... Og når du skal sette inn. Må være så deilig å være i gang - eller liksom føle at det skjer noe... Her venter jeg på positiv EL test - kan jo ikke gi opp prøvingen helt eller - selvomjeg sliter veldig med å motivere mannen og meg selv.... ha en fin dag Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6703372-snart_2-sympatisliter-dr%C3%B8mmen-og-mary-sin-skravletr%C3%A5d/page/4/#findComment-9106213 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*mary had a little lamb Skrevet 27. april 2007 Forfatter #100 Del Skrevet 27. april 2007 Hei :-) Bare innom for å se om dere har oppdatert litt.... NÅ har jeg kastet meg på facebook bølgen Drømmen :-D - skal vi finne hverandre der?? Ha en riktig fin helg, *M Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6703372-snart_2-sympatisliter-dr%C3%B8mmen-og-mary-sin-skravletr%C3%A5d/page/4/#findComment-9123254 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå