Mortil4-gutter Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg har blødd litt igår og litt i dag...... Hva ville dere gjort??? Det som er,er det at i forrige sv.skap så blødde jeg titt og ofte uten at det var noe....og syns det er litt pinlig å ringe og komme inn på sykehuset også er det liksom ikke noe....Selv om jeg vet det er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite.... Men ville bare spørre dere jenter først... Takker for svar............
Anne mor36 +Siw-Angelica Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 RING!!!! Bedre føre var osv... Ta altid kontakt med lege eller føden når det er noe... Håper alt bare er bra... )
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 16. oktober 2006 #3 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg ville alltid tatt kontakt med føden om jeg hadde blødning. Det kan jo være tegningsblødning da, og da er det jo nesten bare spennende:)Men jeg ville sjekket det uansett. Blod er liksom skummelt uansett det synes jeg.. Greit å få sjekket at alt er i orden..
ina:) Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 Enig med Anne over her. jeg ville i allefall ringt for å være på den sikre siden selv om alt sikkert er i skjønneste orden......... Lykke til:))))
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 16. oktober 2006 #5 Skrevet 16. oktober 2006 Alt vel med deg ? Var ikke du på sykehuset en tur igår med kløe og utslett?
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 16. oktober 2006 #6 Skrevet 16. oktober 2006 Du ringer selvsagt opp og spør, de vil nok sjekke deg... Og det er slett ikke pinlig om det IKKE er noe. (som regel er det jo ikke det).
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #7 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg har fått beskjed om å ha veldig lav terskel i forhold til å ringe sjukehuset denne perioden. Og dette ville jeg absolutt ringt for. Så er det opp til dem å sjekke deg. Var selv innom nylig fordi jeg ikke kjente noe liv. Da jeg gikk ønsket de meg velkommen tilbake hvis jeg følte for å sjekke noe. Det at du hadde det sist trenger ikke bety at det er det samme Ta en tlf du, så er du trygg Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå