Gå til innhold

PMS? I uke 38??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så irritabel, utålmodig og survete som jeg aldri har vært i mitt liv! Hva er det som skjer med meg? Er ganske lei av å være gravid nå, med bl, og masse vektoppgang i det siste. Men jeg pleier ikke å være sånn; noen som kjenner seg igjen? Har fått noen kviser på rare steder også, tydelig litt ubalanse i hormonene her.. ( Det jeg helst vil høre er at dette er et bombesikkert tegn på at fødselen starter av seg sev om en dag eller to, er så og si smertefri, og over på et blung, uten verken klipping eller tang. Noen som kan bekrefte dette?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kroppen sender ut en rekke hormoner før fødsel og man blir irritabel av mindre;)

Skrevet

Hahaha!!! Ja, det hadde vært noe det!!!! E vil å ha bekreftelser på det!!!!! (Alt inni parantesen)

Skrevet

Sist svangerskap hadde jeg hormonene under kontroll- helt til en dag!! Da gråt jeg hele dagen. Klarte ikke å stoppe og ingen trøstende ord hjalp. Syntes veldig synd på meg selv. Det var den eneste gangen jeg gråt av hormonene. Men den natten gikk vannet!!! så da var det en grunn. Nå er jeg 37 1/2 uke og vart sint og hissig for to uker siden, men ingenting skjedde... Utrolig skuffende. Er ikke vant til å være slik og blir bare lei av meg selv. Men nå er jeg faktisk mer avslappet, men håper selvfølgelig hver dag at det skal skje noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...