Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 I dag kjenner jeg noe i magen for første gang. Det er som om noen kiler meg eller noe. Kanskje som når noen vifter med armer og bein i vann, og jeg kjenner ringvirkningene i magen. Vet ikke om dette er logisk men det må vel være vesla jeg kjenner? Er det sånn det skal kjennes ut? Innmari rart og moro ihvertfall! Klarer ikke å konse om jobben i dag :-)
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Snart danser magen din også samba, sånn som min gjør til tider. 26+3 i dag, har kjent liv lenge. Det er sikkert bebbisen din du kjenner, hva annet kan det være? Hvis det kommer når du drikker et glass saft og så ligger stille på sofaen, er det garantert babyen. Alle babyer er svært aktive når mamman hviler. Min har hikke nå kjenner jeg, pluss virrer litt med armene sine..
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 16. oktober 2006 #3 Skrevet 16. oktober 2006 SÅ GØY!!! Endelig! Helt sikkert vesla du kjenner ja! Grattis :-)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2006 Takk takk! Endelig min tur ;-) Har forresten på meg jakka som vi kjøpte på lørdag, har nesten bodd i den i helga. Har nå også prøvd med pute under, og det funker fin-fint. Flinke jenter som kan å shoppe :-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 16. oktober 2006 #5 Skrevet 16. oktober 2006 Har ikke på meg jakka i dag, men derimot dongeribuksa som vi kjøpte hehe....skal si folk titter bra på magan min nå ja hehe Tror kanskje jeg skal begynne å gå med vinterjakka jeg også ja, er jo frysen om dagen og ekkelt ute :-) Vi er noen racere på å shoppe, feier over alle kjøpesentrene på en formiddag er jammen ikke værst hehe
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 16. oktober 2006 Hehe jeg også har på meg den ene buksa jeg kjøpte, ser bra gravid ut nå ja. Da bare venter vi på at du har vært på UL så går vi berserk på Happyland i Sverige ;-) Tjo-ho! Nå er det ikke lenge igjen! :-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 16. oktober 2006 #7 Skrevet 16. oktober 2006 jepp :-) teller dagene jeg nå...grugleder meg :-) kanskje vi bør sende advarsel til Happyland om at to gale østkantkvinnfolk kommer til å gå berserk? :-) Kan helt klart bli en vellykket og morsom tur ja! Gleder meg!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 16. oktober 2006 Etterpå kommer du ikke til å skjønne hva du grua deg til, og så går du bare rundt og surrer med drømmende blikk :-) Hehe kanskje like greit å advare. Vi får finne en dag etter at du har roa deg etter UL-rusen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå