Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 Om to dager skal jeg til samtale på svangerskapspoliklinikken. Jeg skal da ta opp temaet igjen: Er det mulig å få et planlagt keisersnitt denne gangen. Gruer meg som bare det til den legesamtalen.....
fruhc80 og Linnea Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Vil bare få ønske deg lykke til Håper du får en forståelsesfull lege, og at det ordner seg for deg.
februarguttimagen:)høygravid!! Skrevet 16. oktober 2006 #3 Skrevet 16. oktober 2006 Hei lille venn, skal krysse alt for deg og sende mange gode tanker. Tipper det går bra jeg:) Lykke til, må få høre etterpå. formen nå da?
Desperat 3 gangs fødende Skrevet 17. oktober 2006 #4 Skrevet 17. oktober 2006 Du får ha lykke til med samtalen. Du får trøste deg med at flere av oss på disse sidene har fått innvilget keisersnitt etter først å hatt en negativ samtale på sykehuset. Men under neste samtale har vi blitt hørt og har fått det som vi ønsker. Sykehuset mitt har innvilget meg keisersnitt selv om de ikke er enig i min beslutning.
Juliemamman Skrevet 18. oktober 2006 #5 Skrevet 18. oktober 2006 Hvordan gikk det hos legen idag? Håper du ble møtt med forståelse
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 18. oktober 2006 Å neida, det ble jeg ikke.... Les tråden jeg nettopp la inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå