Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 Hei. Jeg er på utkikk etter god søskenvogn med hardbag som vender mot den som triller. Jeg har sett på den nye Duowalker Sky fra Easywalker (http://www.easywalker.nl/noo/duowalker.html) og der ser ut som om det ikke er individuelle kalesjer, slik at man ikke kan ha kalesje på den delen hvor bagen ikke sitter. Noen som vet noe om dette? Det er jo i såfall ganske upraktisk.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 Det lurer jeg også på. Dytter derfor litt.
<3 + <3 + <3 Skrevet 17. oktober 2006 #3 Skrevet 17. oktober 2006 Er vel èn hel kalesje, slik som på OTH, men er jo bare å ha den på likevel! Gjør jo ingenting om man drar den over bagen i tillegg, det vil jo bare gjøre det lunere
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #4 Skrevet 17. oktober 2006 Men da må man jo ha kalesjen foran fronten på bagen ettersom den vender mot den som triller....
<3 + <3 + <3 Skrevet 17. oktober 2006 #5 Skrevet 17. oktober 2006 Bagen vil jo vende mot den som triller, så dobbelkalesjen på vogna vil gå over fotenden på bagdelen! ;o)
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #6 Skrevet 17. oktober 2006 Joda, men det vil jo se litt teit ut
<3 + <3 + <3 Skrevet 17. oktober 2006 #7 Skrevet 17. oktober 2006 Nja, det er vel smak og behag...er nå slilk det er! Synes ikke det ser ille ut på OTH iallefall:) Praktisk er det også... Om du absolutt ikke liker det har Baby Travel 06mod er veldig lik vogn, med delte kalesjer, bag vendt mot deg samt to roterende hjul foran...er også litt billigere enn OTH feks..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå