Gå til innhold

April: Noen som har lyst til å bli med på en "hemmlig sokkevenn" runde??

Anbefalte innlegg

Sokker er jo noe alle trenger og bruker ;-) så er det noen som vil være med på en slik en??

Kom igjen da:)

sokker koster jo ikke så mye heller :)

*venter i spenning om noen vil være med*

Fortsetter under...

Hi, hi, "hemmelig sokkevenn", er det vennen til den ene som kommer ut av vaskemaskina og alltid mangler partneren sin?

Uff da. Jeg har sånn passe flåsete overtrøtthumor nå merker jeg... :-P

Ingen flere som vil være med ??

Kom igjen da:-) Ingenting er vel bedre enn å få et par kule sokker i posten

:P??

Eller er det bare meg som ikke liker regninger og kjedelig reklame????

KOm IgJeN dA!!! =)))))))))

Annonse

Hvis dere fortsatt vil være med, kan vi godt ta den runden med bare oss fire, går helt greit det :-)

Kunne dere sendt meg en mail med navn og adresse, så ordner jeg resten?

Så hadde det vært fint om alle som er med kunne skrevet litt om hvordan type/ farge på sokker dere liker og størrelse her i dene tråden :-)

Er det fremdeles noen som vil være med, så rop ut:-)

Kan godt sende en mail, men tror ikke jeg har adressen din... :)

Jeg bruker srt 36 i sko og sokker, og farge/motiv er akkurat det samme... Eller... helst ikke noe veldig skrikende i fargen.. Bruker mye røde, svarte, beige topper... Men sokkene trenger ikke matche da.. Og morsomt med figurer på... Er vel igrunn nesten altetende..hehe...

Er det sokker til oss??? Ah, tenkte til barna automatisk jeg... Men er med uansett!

Bruker etter fødselen 38, og elsker alt som er TYKT og MYKT!! (Ikke raggsokker, men sånne KOSEsokker, type H&M...) Jo galnere motiv og farger, jo bedre... Men trenger også gode treningssokker... Nå som håndballsesongen er i gang innser jeg at det ikke er like kjekt å vise til hele verden hvor slitte tennissokkene mine har blitt...

Har heller ikke mailen din... Men min er [email protected]

str 38 på meg, liker morsomme sokker når jeg har kosetøy på (og da er friheten total på utseende), eller svarte m/småmotiv til daglig (kjedelig, jeg)...

[email protected]

Da er de hemmlige sokkevennene fordelt.. Mangler bare adressa til yaddaline.. så sender jeg ut sokke-vennene . (sambo hjalp meg så jeg ikke vet hvem min hemmlige venn er :)

Skal vi si at vi sender ut sokkene *thihi*, iløpet av denne uken?

Gleder meg;-))))

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...