Gå til innhold

Auu! Fy flate, dette er vondt!!

Anbefalte innlegg

Fy flate, jeg har fått bekkenløsning tror jeg! i uke 37+5!!! Sukk, dette er vondt altså!

Fredag hadde jeg kurskveld her hjemme og støvsugde, gikk litt rundt, trakk et lite bord etter meg og handlet (ikke veldig tung ryggsekk) litt. Kjente jeg var rimelig støl i korsryggen, men tenkte ikke så veldig over det. Litt sliten kan jo alle bli.

Men det ble bare værre utover kvelden og når kurset var over og mannen min kom hjem vraltet jeg rundt som en gås....den natta har jeg hatt sinnsyke smerter fra øverst på hoftekammen og nedover på framsida av låret. Det sitter også litt i korsryggen og bekkenbeina i rompa. Jeg har knapt sovet i natt, skulle ut på do en tur og klarte nesten ikke å gå.

Nå greier jeg å gå, men det er ikke et lekkert syn....og så er det vondt!

æsj, dette er så kjipt!

det ble litt bedre etter å ha tatt det med ro en hel dag....men i dag er det så vondt igjen! Men jeg kan da ikke ta det mer med ro enn hva jeg gjør!

I natt har jeg våknet hver time omtrent av at beina dovner bort..det kan minne om nerveutfall og vanvittig dårlig blodtilførsel....og det blir ikke noe bedre av å stå opp....

*sutre, sutre*

Jeg er jo kommet så langt, 38+0 idag, trenger ikke bl jeg nå!! Har jo bestilt fødsel om noen dager til uker jeg....hvis jeg må gå med disse smertene i fem uker kommer jeg til å hoppe i elva altså.

Mine kjære svangre medsøstre som sliter med bl: dere har min fulle støtte i å hyle ut og sutre, klage og rive dere i håret....dette er ikke noe særlig!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6702815-auu-fy-flate-dette-er-vondt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

HEI....

Kan skrive under på at dette er vondt ja.... og må få si at du er heldig som er 38 uker på vei....

er nå 29 uker, har hvert sykemelt siden uke 23 og ting blir bare verre og verre.

12 uker igjen, går til fysioterapi og på krykker...... ser ikke mye frem til dette......

Kan og legge til at dette er barn nr 3 og hadde litt i slutten med nr 2 og ingenting med første mann.......

Fant ut at ting ble ikke så veldig mye bedre så dette er sok siste svangerskap for meg ja!!!!

Det var godt å få lesst ut litt.....

TAKK

jeg føler med dere begge!

Var til kontroll i går og legen konstaterer bl og sier at jaja, det var synd, det er jo litt sent med behandling nå da...du kan jo føde når som helst....men hva om jeg går over da?!?! Sukk....

Litt bedre er det blitt, tar ting med ro og kjeder meg...og akupuntøren gjør mye, kjenner det flytter seg litt når jeg har vært hos henne. Anbefales!

Lykke til jenter, dere har som sagt min dypeste medfølelse!

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...