Julla Skrevet 16. oktober 2006 #1 Del Skrevet 16. oktober 2006 Jeg skal kanskje kalle opp gutten min etter min far som heter Sverre. Min svigermor heter Annie Mathilde og tenkte kanskje å bruke et mellomnavn til Sverre som ligner litt på navnet hennes. Har noen et forslag? Sverre Aleksander (Oppbrukt?) Sverre Mathias Andre forslag? Kan godt komme med forslag som ikke har noe med svigermors navn å gjøre Sverre Henrik Sverre Jacob Sverre Christopher/Kristoffer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
furia Skrevet 16. oktober 2006 #2 Del Skrevet 16. oktober 2006 Mats Sverre Arne Sverre Sverre Magnus (selvfølgelig) Ellers så syntes jeg Sverre Kristoffer var veldig fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RM79 Skrevet 17. oktober 2006 #3 Del Skrevet 17. oktober 2006 Sverre Mathias var kjempefint! Jeg hadde valgt det:o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lene J Skrevet 25. oktober 2006 #4 Del Skrevet 25. oktober 2006 Sverre...Mellomnavn Magnus Martinius Magnar Andreas Amandus Ambrosius Aslak Armann Nils Sverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #5 Del Skrevet 26. oktober 2006 Per Sverre, kallenavn Persi uttales pæsji.......hehehe..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Dubsgirl* Skrevet 26. oktober 2006 #6 Del Skrevet 26. oktober 2006 Sverre Mathias var fint Og Sverre Kristoffer Hva med Sverre Martinius? Sverre Andreas? Sverre August? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 29. oktober 2006 #7 Del Skrevet 29. oktober 2006 Likte Sverre Mathias jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
volve Skrevet 29. oktober 2006 #8 Del Skrevet 29. oktober 2006 Sverre Andreas er fint, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #9 Del Skrevet 29. oktober 2006 hva med Pål Sverre Bjørn Sverre Sverre Atle Sverre Henning Sverre-navnet synes klinger bra til mellomnavn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #10 Del Skrevet 30. oktober 2006 John-Sverre er ganske fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #11 Del Skrevet 31. oktober 2006 Sverre Mathias synes jeg passa best! Og oppkalling er så koselig, og der har du jo navn som ligner veldig på Mathilde... Sverre Kristoffer er også ganske fint. Hva med: Sverre Joakim Sverre Nikolai Sverre Leander Sverre Andreas (litt likt Anna..) Sverre Markus Sverre Olander Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå