Gå til innhold

Må bare høre med dere....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har noen av dere tatt kirurgisk abort som har blitt fort gravid etterpå?

 

Eller kan det bli vanskeligere å bli gravid etter abort???

 

Håper på svar.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hørt at det tvert i mot skal være lettere. Lykke til! Siden du spør på den måten så har du kanskje en tøff tid bak deg? Håper du raskt kommer deg ovenpå igjen og får klaff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte ta en kirurgisk abort med full narkose i våres. Og er så redd for at jeg ikke kan bli gravid igjen etter dette. Har tilsammen tatt 2 aborter og vært da gravid tilsammen 3 ganger. Så jeg har jo blitt gravid før.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok ikke at en provosert abort skal redusere sjangsene for å bli gravid, du får hive inn på litt sink og selen og noe hostesaft rundt el, så skal du se det år greit! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar Alva.

 

Ja jeg får håpe vitaminer gjør susen.

 

Ønsker deg masse lykke til i svangerskapet og håper du får et fint svangerskap.

 

PS...Tok det lang tid før det klaffet for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde en kirurgisk abort i februar i fjor og er nå gravid igjen. Jeg var også bekymret etterpå for at jeg ikke kunne bli gravid igjen, og tenkte mye på at jeg kanskje ikke kunne få barn og at jeg hadde forspilt min ene sjanse (aborten var prov.) Men legen min beroliget meg med at jeg ikke skulle være bekymret og at det er veldig trygt å ta abort i Norge. Hun kjente ikke til et eneste tilfelle hvor abort hadde ført til feks sterilitet. Jeg brukte 4pp på å bli gravid denne gangen. Lykke til hvis du prøver å bli gravid!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...