Gå til innhold

Til dere som vurderer emmaljunga cangaroo med city bag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

De kommer på markedet først i slutten av desember. De vil lage en "Quinny pakke" Altså, sportsdel, bag og bilsete.

Da får jeg bare vente til slutten av desember jeg da=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

takk for at du sa i fra om det

Skrevet

Vet noen om de har noe av samme opplegget med Emmaljunga City Cross eller om det eventuelt også kommer i slutten av Desember?

Skrevet

På Emmaljunga's hjemmesider (www.emmaljunga.no) kan dere se det nye bilsete som kommer i januar. Det kan festes på de fleste understellene, deriblant Cangaroo og City Cross....

Bilsete blir ikke produsert før ETTER jul desverre, men det er helt riktig at 3-hjulingene snart er på vei inn i butikkene!

Skrevet

vet du hvor mye den vil koste cangarooen med city bagen??+

Skrevet

Det visste de ikke selv på barnevognbutikken vi ringte til. Men de skulle ringe meg når de visste...

men tipper på rundt 6000 kr jeg..

Skrevet

bare vogna koster vel rundt 4500SEK også kommer vel prisen på begen iteilleg om amn ikke får pakketilbud.

Skrevet

Baggen er det ihvertfall 1700 for..

Skrevet

Selve sportsvognen kommer nok sannsynligvis til å koste i overkant av 5000 kroner. Jeg tipper et sted mellom 5000 og 5500 uten at jeg kan si det med hånden på hjerte ;)

Skrevet

ringte butikken vi bruker i sverige og fikk besked at de tok 4598(svenske)kr for den (bare vogna) . Bagen kostet 1598(svenske) kr.

Skrevet

-vil bare si at om du også skal ha isofixbasen til bilsetet, så settes den ikke i produksjon før tidligst uke 15... Det fikk vi i svar fra Emmaljuga da vi vurderte cangaroo-løsningen.

Skrevet

Hei, Bor i Stavanger og her kommer den inn i uke 47 :). Bilsete kommer først i januar, som andre nevner her. Kan brukes på hvilkensomhelst isofix base... Nå gjelder det bare å finne rette fargen ;)..

Lykke til alle sammen, og håper alle blir fornøyde uansett hva de velger.

Skrevet

Er det da slik at man kan bruke Maxi Cosi bilsete på denne vognen også? Eller bare det som følger med vogna?

Skrevet

Tror bare det er Emmaljunga sin egen bilstol man kan bruke på den vognen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...