Gå til innhold

Uren hud - noen som har gode råd?


happyH

Anbefalte innlegg

jeg er bare 5 uker på vei, men har fått så utrolig dårlig hud. Jeg som nesten aldri har kviser, har nå panna full. Ikke no særlig - noen som har opplevd det samme?? Uff, og jeg som har hørt at gravide kvinner får så fin glød i huden..gjelder tydeligvis ikke meg...Gode råd mottas med takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sink skal jo hjelpe mot urenhud...men man skal vel sikkert ikke ha mer enn det som anbefales...Tenker på hvis du også tar multi vit.så bør man kanskje ikke ta ekstra sink....det vet jeg ikke helt hvordan det er.... Noen andre som vet kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikk innom aporteket, og fortell du er gravid. De fleste kremer/rensevann er til utvendig bruk, så jeg tror ikke det skulle være noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur den svangerskapsgløden kjem i 2.tri, det er i allefal det eg har lest. ;) Men går du på apoteket får du i alle fall skikkelege produkt (sjølv om dei er ganske dyre) - elles er det jo berre å pøse på med vatn, ete sunn mat og trene litt (viss du orkar)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går over antagelig i andre trimester. Men enn så lenge må du rett og slett vaske og rense og bruke gode kremer. jeg liker ikke apoteket sine. Men det speiller ingen rolle, poenget er at du må rense. Betse alternativet fra tenårene burde kanskje hjelpe godt nå. Det var rett og slett et stykke ansiktssåpe fra neutrogena. Veldig bra. De selges kanskje fortsatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Dette er det hormonene dine som styrer, og det vil gå over- du kan trøste deg med det:)

Ønsker du derimot å få fortgang på prosessen kan du gå på et parfymeri eller apotek og kjøpe deg renseprodukter. Å rense huden i ansiktet daglig er noe ALLE har godt av uansett:)) Dersom du ikke vil investere så mye i slike produkter kan jeg anbefale serien fra Lumene, der får du både rensemelk og ansiktsvann til under 200 kr tilsammen! Ta deg en tur til et parfymeri, forklar problemet ditt, så hjelper de deg å finne noe som passer for din hud og din lommenbok:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk samme problemet men for meg varte det bare et par uker. Clinique sine produkter anbefales, gravid eller ikke gravid... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...