Gå til innhold

Twilight Zone....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vel ikke alene her, skulle vi ikke ta skrittet fullt ut nå, da?;-)

Tilbake på jobb etter noen dager høstferie, og papirhaugen vil ingen ende ta....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg fikk som sagt rapporten av gårde til grafiker fredag, så jeg kjenner det i hele kroppen at jeg har begynt nedtrapping til permisjon. Snakker om å ta ting på forskudd, har tre mnd til termin og vel så det (er jo ikke engang offisielt 3.tri.-er, bare en liten Twilighter som har sneket meg med på lasset inn her:))... Tenkte å bruke dagen på å få fylt ut alt som skal gjøres av papirarbeid i forbindelse med permisjon, hva må jeg huske på da?

God høstferie, liten2?

Skrevet

Godmorgen dere :o) Eller er vel strengt tatt formiddag...snuppa i magen har gjort meg til ufrivillig voldsomt A-menneske (utrolig unødvendig når jeg er sykemeldt og hjemme hele dagen), så fra i 05 tiden er jeg så våken - så kjedelig! Men tar meg en liten blund på morgenen, så kan jo ikke klage når jeg ikke skal på jobb :o)

Håper du liten2 ikke sliter deg ut på papirarbeid i dag...ikke så gøy å komme fra ferie til masse masse arbeid :o)

Spongebob: fikk forskjellige papirer fra jobb det bare var å fylle ut for å ordne permisjon - må du skrive på "frihånd"?

Skal ut å bestille stellekommode i dag, er så stas å endelig kunne shoppe litt :o)

Skrevet

Hei dere :)

Jeg er blitt så forkjøla! Akkurat som det ikke var tungt nok å puste fra før! Og hva gjør man med hoste og snørr og gugge når man omtrent ikke kan ta noen medisiner?! Urk!

sytesyte..;)

Hatt en fin helg da? :)

Skrevet

joda, det var godt med noen dager fri. Fått vært litt familie også, ikke bare mor og barn, men med far! Godt det! Er jo ukependler han så det er ikke ofte vi har hverdager sammen. Snart-3-åringen er så godt som bleietørr (håper vi)...

Skrevet

Hei, Vims, sympati med sytingen - det er noe møkk å være høygravid og forkjølet samtidig.

Har hatt en strålende helg med min lille sønn (snart to), vi har plasket i regnværet ute og kost oss med kakao og tegnefilm og togsett og egentlig bare hatt det bra. Har vært så sliten at jeg har tvunget ham til å sove dobbelt så lang formiddagslur som han pleier, sånn at mammaen også skulle få sovet litt...

Stinemor - de slutter ikke å våkne tidlig selv om de kommer ut av magen. Her er det full rulle fra senest 06 hver morgen, men begynner jo å bli vant til det!

Skrevet

Ja, det er sannelig noe møkk, bra med sympati! Jeg vil jo ikke klage for mye til mannen heller, synes jeg klager over alt for tiden! Bekkenvondt, klarer ikke ditt, klarer ikke datt, når jeg har skikkelig vondt får jeg jo ikke engang av og på meg sokker og sko!

Men snille mannen, han ordner og styrer og rydder og går med det våte tøyet ned i kjelleren i trommelen, tar ut av oppvaskmaskina uten at jeg ber han, mange sånne småting som betyr så mye når jeg er sliten!

Er jo vanligvis jeg som gjør alt sånt, fordi jeg tross alt er hjemme (selv om jeg innimellom jobber litt og studerer litt) og da gjør jeg det jo gjerne, han jobber jo ræva av seg på jobben :) Jeg tror jeg har verdens beste mann jeg! :D

Skrevet

Låner du ham bort? Vi er jo en del med ukependler-menn her, og vi kunne godt hatt behov for noen som tok akkurat de tingene der...

Huff, jeg er bare helt utladet etter kjempeinnsatsen siste uke, blir nok bedre om jeg tar til vett og får slappet av denne uka. Og ikke minst ser det ut til at jeg slipper jobbreisen neste uke som jeg har grudd meg utrolig til - det hadde vært noe! Tenk å få være hjemme og jobbe og slappe av i stedet?

I'm a bad, bad girl...

Skrevet

^Heihei alle sammen :) Da er jeg hjemme etter en lang tur til jordmor og banken og apoteket og alt mulig. Fikk skryt både i bank og hos jordmor, så humøret er egentlig ganske så bra :) Sitter her og slapper av litt før det er arbeidsøkt igjen... Fikk gjort mye i helga, men nå er haugen med papp og isopor fra alle ikea-eskene så stor at jeg nesten ikke ser tv'n, hehehe :) Endelig føler jeg at huset begynner å bli litt mer mitt! Mer våre møbler enn de gamle eiernes, og litt mer min stil. Ikveld skal jeg få montert symaskinen så det blir gardiner i løpet av uka også!

Skrevet

veldig variabelt... men tror kanskje jeg har greid å stabilisere det såpass etter jeg ble sykemeldt at det er håp for en relativt grei hverdag fram til termin :)

Skrevet

Sponge: hm, jeg tror ikke jeg låner han bort jeg... iallefall ikke til husarbeid, høhø! ;)

ka-ping: flinke jenta, gøy å ordne i huset -og komme i orden! :)

Skrevet

Ja, ja - jeg får høre andre steder, da, det er desverre utelukkende husarbeid jeg er ute etter for tiden:)

Skrevet

Ja da er det lite å hente her gitt! Det er nå ei uke siden jeg ble sykemeldt (noe gubben masa om at jeg burde bli), jeg har ikke lov til å røre en støvsuger, og gjett om det er blitt støvsugd her eller ikke på den uka? Så om du ønsker husarbeidshjelp så tror jeg fremdeles vi bør satse på en Manny. Svensk. Med muskler og massasje-kompetanse.

Skrevet

Mmm... Den planen der er fortsatt ikke dum:)

Har blitt mye bedre i bekkenet, som sagt, men det kommer for alvor av og til. Spesielt når jeg skal være flink og gjøre knipeøvelsene som er så viktige, det er AU det! Så gjett om jeg flirte da jeg så overskriften på innlegget ditt her nettopp, ka-ping - du skvetter sånn? Nå var det kanskje ikke det du mente, men...

Skrevet

hehehe det slo meg faktisk idet jeg posta innlegget at det kunne feiltolkes ja... heldigvis har jeg hatt lite sånn skvetting. Er jo trang som ei jomfru, og faktisk flink med knipeøvelser, så det går greit. Men klart - hormonene gjør jo sitt, så for sikkerhets skyld er jeg ekstra flink med å krysse beina når det kommer en nys eller kraftig latter i festlig lag, hehehe :)

Skrevet

Har heller ikke fått noen klager på trangheten, men den ekstra oppmerksomheten rundt å krysse beina er jo der... Den gamle damen jeg fortalte om brukte forøvrig stokk, ikke rullator - den var så grei å sette seg på når ting ramlet ut... Så husk det om det skulle bli aktuelt!

Skrevet

iiiiih.... ekkelt uansett!!! æsjogæsj! Jeg kniper som bare juling hver gang jeg husker historien din!!!

Skrevet

Hei jenter:)

da er jeg tilbake etter første dag i praksis:/ Tror dere ikke jeg skal ha en 10. klasse fra helvete 7 timer i uka??????

Skrevet

Stakkars deg! Høres ikke gøy ut...

Jeg må jobbe ræva av meg med overtid hele denne uka for å bli ferdig til jeg går ut i permisjon (men har tid til litt bimming da ;-) )

Skrevet

Når tar du permisjon fra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...